Uć w pełni

Poniedziałek, 16 grudnia 2013 · dodano: 16.12.2013 | Komentarze 5

Bodaj dziś pełnia, więc już od rana kierowcy blaszaków dostawali małpiego rozumu, co pokazywali w porannym programie TVN Meteo, więc na wszelki (sic!) wypadek podregulowałem hamulce Meridu.
I słusznie - w drodze od M. do p. na P. dwukrotne skrajnie niebezpieczne wymuszenie pierwszeństwa uświadomiło mi w sposób doskonały, że do 11111,11 km w tym roku równie daleko jak było 1.01. - wystarczy chwila nieuwagi i cały rok trzynasty będzie można między straty włożyć. Na szczęście (oraz dzięki refleksowi) skończyło się tylko na refleksjach ;)
Z powrotem też mnóstwo emocji, bo prawie w całym centrum wysiadło oświetlenie :> Na szczęście kamizelka, debiliard innych odblaszczeń i 2 lampki z przodu i jedna z tyłu (oraz pełnia księżyca;) sprawiły, że gdyby coś mnie chciało koniecznie jednak rozjechać, to przynajmniej będzie ten fakt widzieć.
A tak poza tym wszystkim to wiatr niezbyt silny, przeważnie boczny - rano jedna tradycyjna pętelka, a wieczorem, jak zazwyczaj ostatnio - dwie.

| 11:05 poniedziałek, 23 grudnia 2013 | linkuj Ja tam obstawiam, że to atmosfera świąt się zaczyna udzielać... od tygodnia notuję w Żyrku wzrost ruchu samochodowego na mieście (i ludzi w sklepach i na rynku), coraz częściej tworzą się zatory (bo jakbym to nazwał korkami, to mieszkańcy Łodzi lub Warszawy by mnie wyśmiali). Wszyscy nerwowi, jedni trąbią na drugich, wciskają się na chama itp. No i przez te cholerne samochody nie ma gdzie zaparkować... trzeba aż 50 metrów przejść do sklepu, albo o zgrozo 100m!

Dzisiaj po tym jak musiałem się z Kluską przepchać trawnikiem omijając zaparkowane na chodniku samochody, wróciłem do domu po karne kutasiki.
| 21:42 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj W dodatku z Damami tak bywa, że się dzielą na damy i nie damy. Proporcje przy tym zazwyczaj zachwiane.
Gość wariag | 21:15 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Nowatorskich Huzarów u nas niemnogo, Dam także nie za wiele, za to chamów jak psów. Nie obrażając psów ... choć i one pod wpływem chamskich właścicieli, niestety, także dziczeją. Jaki cham taki kram.
| 20:34 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Żeby to chociaż Nowatorskie Huzary, albo zwłaszcza Damy...
Gość wariag | 20:33 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Aaaa, skoro pełnia, to zapewne dlatego nowotarskie chamy tak się ostatnio uaktywniły :(