avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87397.41 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć prorocza i z falą czerwonych latarń

Czwartek, 9 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 7

Klasyczną trasą od M. do p. na P. (wraz z pętelką wokół osiedla) - powrót równie klasyczny z identyczną pętelką.
Wyjątkowo pechowy układ czerwonych świateł sprawił, że prędkość średnia poniżej wszelkiej krytyki. Dodatkowo nasilający się wiatr z SW momentami bardzo hamował, a właściwie na żadnym odcinku idealnie nie pomógł.
Śniłem dziś, że dedeerówę rozkopali i trzeba było robić jakieś dzikie objazdy. Jakież było moje zdumienie, gdy jadąc rano okazało się dokładnie w wyśnionym miejscu, że nie ma przejazdu, bo jest awaria wodociągu czy czegośtam i dedeerówa jest przegrodzona taśmą dwukolorową typu "krawat w samoobronie". Wracając nadal musiałem chwilę kluczyć po ciemku jakimś chodniczkiem, by ominąć sen, który okazał się jawą! :D

Gość wariag | 20:58 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Z logowaniem nie najlepiej na bikestatsie bywa :(
Kolega Meteor np wymyśla takie kody, że i parę razy trza próbować ;) Przy wujkowych kodach z kolei często mam okazję się zdrowo pośmiać co przy postępującej mojej ślepocie nie jest bez wpływu na ich poprawne wprowadzenie. Jeszcze u koleżanki Lavinki jako tako mi wychodzi, choć ostatnio też pojawiaja sie problemy.
| 20:23 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj A propies logowania, to ni sobaki nie mogłem się wczoraj sam siebie skomentować. Stąd taki był nielog ze mnie :)
Gość wariag | 17:20 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Koreczkami w korku można się zakorkować na amen. Trza to koniecznie czymsik spłukać, najlepiej z bąbelkami :)
Chociaż, chociaż - wujkowy kod antyspamowy "lugod" przypomniał mi płyn Lugola.
| 14:48 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj W takich Koreczkach to ja chętnie postoJEM ;D
| 14:28 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Jakieś wiatry zapowiadają... może znad morza przywieje jakie McRele z sałatki rybnej pikantnej, albo Paprykarz Szczeciński... a jakby z południa powiało, to może łoscypki a la Koreczki Helskie.
wujek_huann_z_nielogu | 21:38 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Wolałbym śnić padające, ale śledzie - płatami. Najlepiej bezpłatnymi. Nastawię po przebudzeniu wiaderek!
Gość wariag | 19:59 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Jak się wujkowi przyśni padający śnieg proszę o pilne powiadomienie.