Inspekcja pokrętnie budowlana

Niedziela, 1 czerwca 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 14

Uć&Opłotki prezentu Ju:
Od rana najpierw od M. do dawno nie bywałej p. na K. - trasą dziwaczną, bo pokrętną - m.in. świeżo zbudowaną dedeerówą przy Grzyba-Chyżego.
A z p. na K. do M. już zupełnie jak niezwykle - m.in. Aleją Multitechniczną (gdzie budują kolejną rowerówkę-asfaltówkę), Rondem Letników o wirowym kształcie pasów do jazdy, co dla rowerzysty stanowi wybitne utrapienie (chyba, że od razu skręca z ronda w pierwszą lepszą - ja skręcałem w drugą, większą) i Trasą Górnolotną kawałek (chyba nic ostatnio nie zrobili nowego). A potem ul. Pokątną i dalej stałą trasą przez Starawą Dziurę i Aleją Terrorystów. Na koniec dłuższy czas niezataczana pętelka wokół Dellicji.
Przykry, silny wiatr z NNW - na budowach dął z tyłu, ale jak to na budowach - a to wykopki, a to jakieś uskoki w nawierzchni - w ogóle nie było jak rozbujać rowerzycy. A jak już się zrobiło nierozkopowo, to z kolei zrobił się boczny, a później przedni - makabrrr.
Dobrze, że chociaż pętelka okazała się dość zaciszna.
Sakwy niezbyt ciężkie.

| 12:37 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Padam do korzonków zatem ;) Nooo, Aleja Terroryzmu 11 Septembera ;) - zwana potocznie w mieście Uć Aleją Terrorystów :D
lavinka
| 12:20 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Jako potomkini warszawskich przekupek (kwiaciarek dokładniej) idę sobie wypić kawę :)

I co za Aleja Terrorystów?
| 21:05 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj I oby nam się!
Gość wariag | 19:40 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj No to ja się pójdę napić za zdarowie skrzydlatej husarii, która przetrzepała skórę wujkowym przodkom w 15 mniej więcej pokoleniu ;) No to strzemiennego !
| 19:19 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Jako potomek (w bodaj 17 pokoleniu) ruskich bojarów spod (argh!)Smoleńska - na zdarowie!
Gość wariag | 18:34 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Skool :)
A propos kopijaków - ja się ponoć wywodzę z węgierskich kopijników spiskich ("strażników granic"). No ta ja pójdę się napić za zdarowje kopyas vitez Laszlo (zapomniałem którego z kolei) kiraly ;)
| 18:00 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Dobrze, że to nie byli kopijacy... znaczy - kopijnicy, bo kielonków byłoby nieskończoność silnia ;) Zdrówko!
Gość wariag | 17:55 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Byle nie wodna bo rozcieńcza procenty :)
A propos spirtnych napikow dziadek ułan mi opowiadał, że u nich w pułku każdy nowy oficer musiał wypić duszkiem kilkanaście kieliszków wódki ustawionych rządkiem na klindze szabli. No to idę się napić za zdarowje ułanów z Grudziądza co mają d... jak z mosiądza ;)
| 17:22 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj A na zagrychę - kurka.
Gość wariag | 17:08 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Więc pijmy wino, szwoleżerowie ... pod tego Rydza marynowanego :)
| 16:47 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Taki Rentgen to ja nie jestem. Ale zawsze lepszy Rydz, niż nic ;)
Gość wariag | 16:42 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Wujek ma bliżej, może sprawdzić ;)
| 16:29 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Ale czy aby przewraca się silny-zwarty-gotowy? ;)
Gość wariag | 16:27 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Ech wujku, wujku ... marszałek Nie Oddamy Ani Guzika przewraca się w grobie ;)