Uć i Opłotki z żegnaniem i wianiem

Piątek, 12 czerwca 2015 · dodano: 12.06.2015 | Komentarze 5

Rankiem bladym, a słonecznym od M. klasyczną trasą via Rude Opłotki po raz niestety ostatni do p. na L. - po drodze chwilka przerwy na Kurzym Przystanku - tu spotkanie z jadącą autem Panią Kierownik, celem przekazania identyfikatora do oddania.
A z p. na L. szybciutko, bo niemal na skrzydłach nadciągającej potężnej burzy do R.
Rano wiatr dość żwawy, tylny do bocznego, z SE - przed burzą z S.
Sakwy do p. na L. obładowane wielbłądzio zapasem materiałów dla innych, potem już lekko.
Duszno i gorąco.

Gość wariag | 19:22 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj A tego nie wiem bo nieopodal jest ogromny plac postojowy i bardziej czuć spaliny niestety i kurz, który przy obecnej suszy wznosi się obficie ku niebiosom bo plac ów właściwie nie utwardzonym jest :( Ja w ogóle udałem się w robocie na tzw emigrację wewnętrzną na znak protestu ale tyle z tego mam co sobie poemigruję ... no ale nic w mojej firmie-uduś nie kupuję już od kilku lat i staram się nie czuć co tam capi miło czy mniej miło.
| 19:06 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj Ponieważ nawet w krześle elektrycznym można odnaleźć oparcie (zwłaszcza w nieswoim;) - powiem tak: a te gofry to pięknie pachną, prawda? ;)
Gość wariag | 19:04 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj Biednemu wiatr .... dalej wujek już wie :(
Ja w robocie obecnie mam tak : 30 st. w cieniu na polu, pode mną dogrzewa mnie dodatkowo przepieruńsko długie i szerokie blaszane zadaszenie. Nad tym zadaszeniem jest pomieszczenie, w którym pieką jakieś gofropodobne pierdułki i cała para wali też na mnie. Co by tu jeszcze dodać na pocieszenie ... aha, 10 m od okiem stoi jakaś szopa z blaszanym dachem i on też daje popalić. Co by tu jeszcze .... aha, klimy niet jeno jakiś przedpotopowy wentylator. Na jedynce jedynie przemiela powietrze, na dwójce rozwiewa papiury po całym biurze.
| 18:52 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj Jak diabli tak aktualna, a to niekoniecznie jest dobra wiadomość - choć nie mam na to wpływu. Jak również p. na K. - ale p. na L. była najfajniejsza, bo po pierwsze dająca sporo wytchnienia połączonego z możliwością sukcesywno-efektywnego działania kreatywnego, a po wtóre-rowerowe - to zawsze było minimum 20 km w jedną stronę, co sprawiało, że nie trzeba było przy tym nadrabiać wydumanymi pętelkami. Tylko zimą bywało uciążliwie, bo jazda po bocznych, często oblodzonych drogach rano ledwie o świtaniu, a po południu po ciemku nie należały do przyjemności. Ale żal (również klimy, której gdzie indziej brak) oraz przepysznej kawy z miejscowego sklepiku o nazwie Minutka.
Gość wariag | 18:39 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj Mam nadzieję że p. na P. nadal aktualna ?