• Temperatura -9.0°C

Uć z ogólnym etam

Piątek, 22 stycznia 2016 · dodano: 22.01.2016 | Komentarze 1

Z Odhuańńi rankiem do p. na P. Na dzień dobry pierwszy tej zimy fikoł na oblodzonej uliczce osiedlowej - ale podparty i ustany jakimś koślawym telemarkiem wraz z rowerem, więc się nie liczy ;)
A z p. na P. do R. wieczorem via zaśnieżony d. las Złote Wesele - dość rześko.
Wiatr b. słaby znikąd - wieczorem taki smog, że bluza o zapachu zeszłorocznego ogniska się zrobiła ;)
Sakwy dwudniowo wypchane, jezdnie niby czarne, ale podejrzanie błyszczące, rano wyjątkowo złośliwa fala czerwonych latarń - wszystko powyższe, przełożone na średnią prędkość można skwitować ogólnym "etam z taką jazdą!" :/

| 21:53 sobota, 23 stycznia 2016 | linkuj Co mi przypomina jak kiedyś na święta przyjechałem do Łodzi i na dzień dobry przywitała mnie gołoledź... nie leżałem, ale rozkraczyłem się na środku skrzyżowania zaraz koło Fabrycznej (zdaje się że Kilińskiego z Narutowicza). Dobrze że w świąteczny poranek ruch był znikomy, to bezboleśnie zorientowałem się że musze bardzo ostrożnie hamować i skręcać, a pod żadnym pozorem nie wykonywac obu tych manewrów naraz.