avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87180.62 kilometrów - w tym 3399.20 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Bale nad Grabią

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 02.05.2016 | Komentarze 4

Od rana wielkie noszenie drewna (w tym wielkich bali po złamanej sośnie) pod bramę - po południu miał przyjechać brat M. i zabrać do Sokolnickiego Lasu (w Jamboru nie ma pieca, więc nam tu na nic) cały ten opał. Nim przyjechał, zrobiliśmy jeszcze inne porządki - głównie w kwestii dawnego kiosku, pajęczyn i ciachania uschniętych gałęzi - Aluś dzielnie asystował - najpierw tarzając się w stercie liści, a potem paszczą wyrywając małe uschnięte sosenki i jałowce ;)
W międzyczasie znów wyskok do sklepu (jakież kilometraże!;) oraz wizyta w młynie-smażalni, by się narybać ;) Pożarto 2 pstrągi smażone z głowami (głowy zeżarł Aluś) - a potem jeszcze pół godziny wrzucania drewna na kipę - i że zostało trochę miejsca na rower - więc powrót okazał się mało ambitny - bo na pace, za to w komplecie z bratem M., M. - oraz psem ;)

| 16:00 wtorek, 3 maja 2016 | linkuj Jakby nadal żywili, to bym się nie obraził ;) (patrzaj Dziadzia na wpis dzisiejszy)
Gość wariag | 13:19 wtorek, 3 maja 2016 | linkuj Dawniej żywili i bronili a teraz grabią i balują. Aluś to ma farta :)
| 13:18 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Tyle, że ja raz do roku i to w dodatku rekreacyjnie. Ale dziś jestem poniekąd połamaniec z racji braku codziennej rutyny ;)
| 13:06 poniedziałek, 2 maja 2016 | linkuj Widzę, że nie tylko ja jestem Harrym Potterem :)