Uć z nieprzytomnymi ludziskami i zlewą na koniec

Wtorek, 31 maja 2016 · dodano: 31.05.2016 | Komentarze 2

Rano od R. do p. na L. via tradycyjna pętliczka nad Bielicowym Stawem - zajrzałem też na Górną Łąkę. Po drodze próbowała mnie zmieść na czołówkę idąca jak czołg ciężarówka - a szosa właśnie szerokości ciężarówki. Chyba byłem przezroczysty, że mnie nie widział, czy jak?... minęliśmy się o jakieś 5 cm - ja szutrowym poboczem - kierowca bombowca - asfaltem :/
Powrót pod nadciągającą ulewę - najpierw nie padało, od 1/4 trasy kropiło - a za kolejną tradycyjną pętliczką (Ku Zdrowiu) - już niestety dość mocno kropiło, a na koniec - lało. Po drodze kolejne "przygody" - najpierw auto wyjeżdżające z podporządkowanej z prawej strony zatrzymało się sugerując, że mnie przepuszcza... otóż przepuszczało pannę z pieskiem, ale ją całkowicie zasłoniło. Dobrze, że mam refleks i sprawne hamulce, bo by mi wlazła wprost pod koła :/ A chwilę potem ja z kolei się zatrzymałem na skrzyżowaniu - tym razem z główną trasą - a auto zza mnie sobie stwierdziło, że zdąży przeskoczyć mimo nacierającego czegoś pełnym pędem z lewej ową główną. Skończyło się na wzajemnym strąbieniu - nacieracza i wymuszacza. A ja grzecznie sobie poczekałem :) Chyba jednak z ciśnieniem dziś coś niehalo.
Wiatr słaby - rano z E, po południu - z SE. Parno i gorąco.
Sakwy dwudniowe, ale niezbyt ciężkie.

| 18:12 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj Akurat piesza miała rację, bo była na przejściu... sęk w tym, że pan kierowca tak się wysunął na mój tor jazdy, że całkiem zasłonił przejście, a że wcześniej startował i się zatrzymał - mogłem sądzić, że mnie przepuszcza, skoro wyjeżdżał z podporządkowanej. Najważniejsze to zachować czujność (czyli zasadę totalnego braku zaufania;)
| 17:32 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj Ano tak już jest. Kierowcy uważaja, że ulice należą do nich i byle rowerzysta nie będzie plątał się im pod kołami. Piesi też łażą jak święte krowy. Czasem myślę, że Piotrkowska to pastwisko, po którym łażą krowy z łbami pochylonymi nad telefonami.
Mi udało się zdążyć przed deszczem.