Wawa dość zwyczajna

Niedziela, 10 lipca 2016 · dodano: 10.07.2016 | Komentarze 14

Wycieczka (niemal) stałą trasą - na początek pogodnego dnia pojechałem przez Stryjków, korzystając z braku tirów z okazji niedzieli, a zwłaszcza otwartej przed kilku dniami A1 - jechało się wyśmienicie, choć przez kilka minut w... korku, który powstał z powodu jadącego przede mną peletonu szosowców, który zablokował autom całą szerokość jezdni! Trochę ich podgoniłem, ale z górki już mi brakło przełożeń - i powoli się oddalili. Za Strykowem hop na serwisówkę asfaltowo-szutrową wzdłuż A2 - pierwszy postój po 32,4 km przejechanych w 1 h 7 min. (średnia prędkość - 29,01!), drugi - tradycyjnie w Nierobowie - km 64,6 - 2h 14 min. (średnia - 28,93). Oczywiście na tym odcinku przeważają zjazdy - a i wiatr był niemal idealny (z WSW), choć mógłby być nieco silniejszy. Ponadto spieszyłem się bardzo, bo wyjechałem po 10:00 z domu, a na 14:00 byłem umówiony z Lavinką i Meteorem w kultowych Kaskach (km 94) - jeszcze króciutki jeden postój w nadal rozkopanym Bolimowie celem zakupu mnóstwa picia (oj, przydało się - zrobiło się w międzyczasie gorąco!) - i byłem dokładnie minutę przed czasem :D Merysia jest do bólu punktualna! ;)
Po solidniejszym odpoczynku i kolejnej wizycie w sklepie ruszyliśmy już tempem towarzyskim w trójkę do Błonia - tam rozwałka żarciowa w Parku Bajka - a potem jeszcze oglądanie pomnika Pchły Szachrajki za siatką, tablicy z I wojny w Rokitnie - i zabytkowej kuźni w Płochocinie. Tu żeśmy się pożegnali, bo zaczęło się robić późno, a ja jeszcze musiałem ogarnąć rodzinny cmentarz 11 km dalej - i ostatnia krzywo-prosta na PKP na Zachodnią. Był to TLK, nazywał się Zamenhof - i dojechał na Uć K. całe 10 minut póxniej niż w rozkładzie - a że finał Euro miał się zacząć lada chwila, więc jeszcze błyskawica na koniec zmordowania - przy okazji udało się utrzymać dobrą, wyniosłą w ostatecznym rachunku średnią.
Re(we)lacja Lavinki: http://lavinka.bikestats.pl/1487668,Spotkac-Huanna...
Re(we)lacja Meteoru: http://meteor2017.bikestats.pl/1487901,Zlapac-huan...
Acha: stuknął kolejny wymęczony tyś w tym roku: "aż" trzeci.

| 14:24 środa, 13 lipca 2016 | linkuj "Re(we)lacja Meteoru: jak wrzuci ;p"

już wrzucił ;-)
| 21:10 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj Nie z Bolimowa, tylko ze składników potrzebnych do upieczenia :P
| 16:59 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj Nie z Soboty, tylko z Bolimowa.
| 16:12 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj Właśnie - zapomniałem napisać - niebywałe! W Kaskach uraczyłem Meteora pączkiem z soboty (zjadł), a Lavinkę też sobotnią bułką suchą drożdżówką (nadgryzła, resztę - ja whuonnąłem;) - nowszych wypieków z racji niedzieli nie było. A w Błoniu dostałem dwie kanapuńki od Wujka Meteora. Ponadto Lavinka pluła błękitnym niczem Morskie Oko mym izotonikiem ;D
Gość wariag | 15:24 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj Co zostało pożarte podczas owego wiekopomnego spotkania ?
| 05:12 wtorek, 12 lipca 2016 | linkuj A to fakt :)
| 20:28 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Kuźnia jak kuźnia, ale ulica niewątpliwie Zabytkowa ;-)
| 13:42 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Nie ma za co :) Dodam może jeszcze gwoli uszczegółowienia, że między Niesułkowem, a Kałęczewem leciałem serwisówką A2 przy samej autostradzie - serwisówka co chwila jest albo asfaltowa, albo szutrowa - i tak chyba ze 6 razy w te i nazad :D
| 13:36 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Dziękuję :)
| 07:23 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Ano szkoda :) Mapki nie chce mi się robić, więc trasa pisana wyglądała tak:
Odhuańń - Strykowska - Stryków -Niesułków - Kałęczew - Uchań - Łyszkowice - Bełchów - Dzierzgów - Nieborów - Boli?Mów! - Humin - Czerw.Niwa - Szymanów - Kaski - Regów - Błonie - Rokitno - Piechocin - Domaniew - Pruszków - Duchnice - Konotopa - Bronisze - Jawczyce - Mory - Warszawa (Zach.)
| 04:26 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Szkoda, że nie mogłem wybrać się razem, ale sprawy rodzinne najważniejsze.
Czy można prosić mapkę wycieczki?
| 20:56 niedziela, 10 lipca 2016 | linkuj Relacja ma na razie zadyszkę - podobnie jak piłkarze w finale Euro. Co do średniej - bywały na tej trasie lepsze, ale na tak zużytym napędzie jak w tej chwili - to chyba jednak nie ;)
| 19:12 niedziela, 10 lipca 2016 | linkuj Jeszcze człowiek nie zdążył wrócić do domu, a już jest oznaczony na bikestatsie... No ale przynajmniej relacja nie dojechała przed nami ;-P
lavinka
| 19:02 niedziela, 10 lipca 2016 | linkuj O, jaki ładny dystans. My też już wróciliśmy. 90km! I z jaką ładną v średnią. Tylko trochę mam kryzys. :)