avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87397.41 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z elewatorem

Piątek, 7 października 2016 · dodano: 07.10.2016 | Komentarze 7

Po dwóch dniach ulew, trafiło się dziś, jak ślepej ostatnio (kilometrażowo) kurze w (miejski) elewator: rankiem bardzo rześkim i równie przyjemnym stałą trasą do p.
Tu, po godzinie, czy dwóch okazało się, że trzeba pojechać do Andelskiego Hotelu po 5 antyram, czyli wystawkę, com ją ostatnio kleił i docinał - i przenieść do sąsiedniego Muzeum Poznańskiego. Po dokonaniu czynności zaleconych wróciłem do p. i już w wejściu się dowiedziałem, że mnie czeka kurs nr 2 dokładnie w to samo miejsce, bo jeszcze trzeba pismakom karteluszki podrzucić. W to mi graj! Pogoda wreszcie super, więc na abarot - tym razem inną opcją, bo na P. rozstawiali Świetlisty Festiwal i ścisk niesłychany, no i poza tym to nudno tak tą samą trasą, więc nawet trochę naokoło się pojechało ;)
A z powrotem via biblioteka, więc sakwy cały dzień obładowane jak nie tym, to tamtym.
Słaby wiatr z N. No i wreszcie w p. nikt nie każe jeździć ze służbowego powodu autobusami albo tramwajami - vivat nowa p.!

| 08:01 czwartek, 13 października 2016 | linkuj Aha, jakbyś potrzebował dokładnych termometrów, to tu znalazłem jeszcze kilka (4 są na terenie Łodzi - wchodzisz w stację i na dole możesz wyświetlić tabelę wyników (jest też temperatura):

A tę stację chyba linkowałem (tylko nie wiem gdzie się sprawdza, gdzie jest zlokalizowana...
| 18:39 niedziela, 9 października 2016 | linkuj A, taki system... coś slyszałem, że grają, ale nie wiedziałem z którego adapteru ;-)
| 10:35 niedziela, 9 października 2016 | linkuj Maksymalną do zmiany czasu :)
| 06:35 niedziela, 9 października 2016 | linkuj Zaraz, zaraz... a Ty nadal podajesz temperaturę maksymalną? Przecież jest już ta ciemniejsza połowa roku.
| 17:41 piątek, 7 października 2016 | linkuj Oby tylko częściej :) Zdrowie w weekend do odchorowania ;) - chyba, że zwycięży Światło i Ścisk - a zwłaszcza rower! :D
Gość wariag | 17:17 piątek, 7 października 2016 | linkuj Ten festiwal powinni nazwać Światło i Ścisk ;)
A jak zdrowie Wujka ?
| 15:12 piątek, 7 października 2016 | linkuj No i super, ze możesz w robocie jeździć rowerem, a i kurs bonusowy tylko na plus kilometrowo i zdrowotnie :)