• Temperatura -8.0°C

Uć pełna kontrastów

Środa, 15 lutego 2017 · dodano: 15.02.2017 | Komentarze 2

Trasa zwykła.
Rano wciąż w dużym mrozie - powrót już na plusie, ba - zrobiło się niemal gorąco :/
Jezdnie raz suchutkie, a raz z wielkimi roztopowymi kałużami.W obie strony bajeczne zielone fale (stąd doskonały miejski czas:D) - ale płuca dla odmiany (by nie rzec - odmy;) czarne, bo dziś PM 2,5 wahał się koło 200 (norma - 25), a PM 10 - 300 (norma - 50). Wszystko przez bezwietrzną i słoneczną (choć zamgloną smogiem) pogodę.

W międzyczasie jeszcze wyskok do niebywałej już chyba ze 2 tygodnie siłowni - dziś tylko bieżnia (bo rower wszak niestacjonarny;) - tak jak w przypadku roweru czas doskonały, tak w przypadku marszo-biegu do niczego: dość powiedzieć, że mimo naprzemiennego biegu i marszu na 5 km (po płaskim i bez terenowych utrudnień rzecz jasna), czas gorszy o minutę w stosunku do tego z zawodów niedzielnych, gdzie tylko maszerowałem - i to przez śniegi i górki.
Szczegóły klęski: https://mysports.tomtom.com/service/webapi/v2/acti...
Złożyły się na nią, jak mniemam: poranne wdychanie smogu na rowerze, resztki zakwasów z zawodów oraz zdecydowanie jak dla mnie przegrzane pomieszczenie do biegania.

| 19:03 czwartek, 16 lutego 2017 | linkuj Ja wyjeżdżam tuż po świcie, stąd to minus osiem we wskazaniach. A dopóki nie będzie czasu letniego - podaję minimalną. W dzień było na potężnym plusie.
lavinka
| 16:06 czwartek, 16 lutego 2017 | linkuj Jak jechałam rano, to miałam wrażenie że już rano było +1, a w każdym razie blisko zera. Teraz termometry sieciowe nawet plus 6 pokazują. Normalnie wiosna, śnieg topnieje w straszliwym tempie. Wszędzie, gdzie na osiedlu są rury pod ziemią, już widać trawę.