avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87397.41 kilometrów - w tym 3400.34 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Popo ciski gdzieś wciśnięte

Niedziela, 2 kwietnia 2017 · dodano: 02.04.2017 | Komentarze 20

Kółko poniekąd graniaste: najpierw do Kaniowej Góry via Zgierz. Miało być z silnym wiatrem z S, a ten wykręcił na WSW, więc efektu łał nie było jesli chodzi o prędkość. W Kaniowej Górze zakup napędu (czyli litra coli) - i dalej już mniej więcej z wiatrem do Stryjkowa przez m.in. Białą, gdzie wszystek jeden kościół nadal jest czarny.
W Stryjkowie obejrzałem dokładnie kościół mariawicki, ale pocisków nie znalazłem.
A stąd niestety pod górę i wiatr powrót na Uć - ale trochę halsem: Dobra, Kiełmina, Klęk i Modrzew - a tu godzinka z hakiem odpoczynku na zaprzyjaźnionej działce przy makowcu ;)
Na koniec jeszcze przez Arturówkowy Las, gdzie aut i ludzi więcej niż drzew - jedno (nie drzewo, auto) chciało mnie koniecznie rozjechać dociskając do krawężnika.
Sakwy z podstawowymi gratami i stopniowo znikająca colą, na koniec jeszcze torba z ciasteczkami z zaprzyjaźnionej modrzewiowej działki ;)
A ogólnie to cinszko przez ten upał paskudny i wiatr. Ja chcę plus pińć - nawet wolę od pińcet plus;) No a póki co - pierwszy raz w tym roku krótki rękawek, krótki nogawek i stary sandałek - na raz w zestawie.
P.S.
Zaś pierwszy dzisiejszy km z M., bo najpierw poszliśmy z rowerami do najbliższego (bo na stacji Bliska;) kompresora - M. podpompowała z racji początku swego sezonu rowerowego, ja nie musiałem - i pojechaliśmy kawałek: M. skręciła do domu oraz sklepów zakupowo - a ja w powyżej opisaną drogę.

| 20:50 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj To straszne.
lavinka
| 19:37 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Kiedyś miałam dwa lata, bo jadałam tylko u Ciebie w Łodzi, a raz byliśmy w Jamboru i tam nie zjedliśmy. :)
| 19:11 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Rok bez pizzy...ja bym nie przeżul,) co do gotówki, to teraz już chyba wszędzie można zapłacić kartą.
| 18:52 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Widać jest potrzeba świętowania i raz na rok rocznica nie wystarczy... ani jeden pogrzeb, tylko trzeba wykopać i znów pogrzebać.
lavinka
| 18:38 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Co mi przypomina, że ostatnią pizzę jakiś rok temu, kiedy sobie dziecko zamówiło. I w sumie bym, tylko to trzeba zadzwonić do żywego człowieka... a przedtem jeszcze zgarnąć z bankomatu gotówkę... ech. A w lokalach siedzą ludzie, więc też niedobrze.
| 17:48 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Fakt... tyle tych ekshumacji i miesięcznic ostatnio, że człowiek podświadomie zaczyna się niepotrzebnie spieszyć, by zdążyć nim ktoś coś zamiesza w tym naszym piekielnym kociołku, by nie rzec kociokwiku.
| 16:57 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Spokojnie, grzecznie leżą i nigdzie się nie wynoszą ;-)
| 16:45 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Jak zdążę ;)
| 15:53 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Będąc w Strykowie, możesz zajrzeć na cmentarz ewangelicki (zdaje się że przy katolickim), na którym w czasie porządkowania odkryli kwaterę z I wojny, czyba z 9 płyt
| 15:19 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Mariawici nie mają księdza;) w sumie pan kapłan miał być za parę minut, ale już nie miałem czasu czekać. Czyli: znów kiedyś będę miał po co jechać do Stryjkowa;)
| 15:04 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj No tak, nie było córki księdza która by pobiegła po tatę, to nie było źródła informacji... a może pocisk był na łańcuszku w kruchcie jak tu link

Albo wmurowane, ale od środka ja tu: link

Albo byś się dowiedział "U nas nie ma, ale jeden jest w kościele w Lipce" ;-)
Gość wariag | 05:52 poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | linkuj Znaju, znaju - eskapiebolskaja fiłosofija ;)
| 20:51 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Na argument "skonczitsia ot pristupa syra" mam kontrargument "lepiej później odchorować - niż, by miało się zmarnować!"
Gość wariag | 18:18 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Teraz właśnie czytam stare księgi metrykalne skierniewickiej cerkwi wojskowej i skojarzyło mi się że można "skonczitsia ot pristupa syra" ... czego naturalnie Wujowi nie życzę ale ten zawał tak mi się skojarzył ;)
| 17:44 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj To był prawdziwy zawał sera proszę ja Dziadzi!
Gość wariag | 17:41 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Wot dostojno :) A ser zdążył się na tej pizzy rozpuścić choćby niemnożko przed spożyciem ?
| 17:30 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Pizza po powrocie, więc zasłużona. Pół zielona wiosenna z brokułami i cukinią, pół czerwona mafijna na ostro z salami, pepperoni i sosem tabasco. Plus dodatkowy żółty ser na obu połówkach, dwa sosy czosnkowe, średnica 42 cm. Czegóż więcej do szczęścia potrzeba? ;))
Gość wariag | 17:27 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Priwiet :)
A ta pizza to z czym mianowicie ?
| 16:54 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj A w chlebaku duża pizza ;) Priwiet! :D
Gość wariag | 16:49 niedziela, 2 kwietnia 2017 | linkuj Dobry wieczór Wujkowi :)
Tak się zasugerowałem tematem że przeczytałem "sakwy z granatami".