avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87180.62 kilometrów - w tym 3399.20 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć ze stawem

Niedziela, 16 lipca 2017 · dodano: 16.07.2017 | Komentarze 8

Po przesiedzeniu z okazji kostkowej całej soboty bez sensu w czterech ścianach, najpóźniej dziś już musiałem się ruszyć - choćby na troszkę Dobylegdzie.
Najpierw więc podjechałem do Odhuańńi sprawdzić, czy znów z rury nie kapie, a następnie myk do lasu nad Arturówkowe Stawy. Tłumy nieziemskie i zawody biegowe, a na każdego uczestnika tłumu chyba ze 2 auta - nasrane nimi w lesie tak, że pożal się Boru.
Nad stawem znalazłem cudem enklawę bez ludzi - spotkaliśmy się tam z M., która wraz z psem dotarła tramwajem, a potem spacerowo przez las.
Posiedzieliśmy 2 godzinki, pies się taplał i bawiąc się patykami głośno ujadał (co oczywiście zaraz zaczęło przeszkadzać pobliskiej gawiedzi, której nie przeszkadza blachosmrodzenie i wrzaskliwe umpa-umpa) - w końcu się zebraliśmy - i ja rowerem, a M. z psem piechotą i tramwajem - wróciliśmy do domu.
Pogoda przyjemna, trochę wiatru z NW, kostka nie boli wyłącznie podczas jazdy na rowerze ;) - i jak tu nie jeździć? ;D

| 19:44 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Gorzej, jakby to była wprawdzie z młodym kolankiem - ale jakaś Stara Rura...
| 16:58 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Stare kolanko sąsiada... i nie ma komu naprawić. Jakby to było młode kolanko sąsiadki, to miałbyś kolejkę fachowców chętnych do naprawy ;-)
| 19:04 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Remont na cały gwizdek oznaczałby pójście z torbami i - na ten moment - sztukę dla sztuki troszeczkę. A dodatkowej kasy za to by przy wynajmie i tak pewnie nie było. I tak wyszły straszne tysiące :/
lavinka
| 18:12 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj To tak bywa, pewnie wiercili w okolicy, drżał mur i się rozszczelniło. Gdyby tam był dostęp, można by choć szmatą zawinąć, a tak złośliwie nie ma jak. Dlatego warto wszędzie przy rurach robić rewizje na silikonie, żeby w razie czego było jak ratować bez kucia. Widziałam po fotkach, że jednak zrobiliście remont na pół gwizdka, czyli bez przenoszenia kuchni. Wynajęłabym od zaraz, gdyby nie brak_pracy_w_Łodzi. ;)
| 12:56 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Dzięki - problem polega na tym, że kapało z czegoś, co jest w zabudowie pod sufitem prawie niedostępne i jeszcze za rurką z gazem. Bodaj stare kolanko od sąsiada z góry. Ale już nie kapie - pewnie się samoczynnie zamuliło. W każdym razie nie słychać kap-kap, a to już jakiś tam sukces. Co najśmieszniejsze - to kolanko było przez 13 lat niezabudowane, strasząc swym widokiem. A jak się zabudowało - to zaczęło kapać.
lavinka
| 12:51 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Na kapanie z rury polecam silikon, ostatnio naprawiłam tak cieknący tu i tam odpływ od kibelka, nawet hudraulik nie chciał tego zrobić, a mi się udało (wina poprzedniego fachowca, co uszczelkę wziął na cement i w końcu skorodowała, a cement trudno kuć, bo jeszcze ceramika popęka). Jakby co służę radą :)
| 19:52 poniedziałek, 17 lipca 2017 | linkuj Jest trochę lepiej - a trochę nie mówić ;)
| 18:13 niedziela, 16 lipca 2017 | linkuj Moja diagnoza jest niezmienna - jeździć! :)