avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z pokaraniem

Wtorek, 25 lipca 2017 · dodano: 25.07.2017 | Komentarze 3

Rano padało, więc w codziennej drodze do p. postanowiłem dziś nie skorzystać ze świeżo umytego na działce roweru.
Ale jak już wyszedłem na dwór, by wsiąść do środka masowego rażenia - okazało się, że nie pada. Wróciłem więc po rower - i przed wejściem do domu spotkałem wracającą ze psaceru M. z psem. Ali tak się ucieszył na mój niewidziany od 10 minut widok, że psiewrócił mi rower (beze mnie;). Podczas upadku spadł łańcuch i się nieco zakleszczył, ponadto podłokietnik od lemondki się psiekręcił. Nim doprowadziłem rower do ładu i składu (choć to nie składak) - znów zaczęło padać. Jednak było już za późno na tramwaj zwany trójką, więc pojechałem dwukołowo błocąc rower. Po drodze okazało się, że siodełko znów mi lata (a zaczęło podczas ostatniej Wawy) - widać ponownie się poluzowało po upadłości z psa strony.
Jakoś dojechałem - a wracając jeszcze zajrzałem na kompresor przydrożny, bo przy tej całej diagnostyce okazało się, że tak jakoś miętkawo trochę.
Morał: improwizuj z rana - a kłopoty same cię dopadną! :p