avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87017.39 kilometrów - w tym 3397.57 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć niczym Wielka Pardubicka

Piątek, 28 lipca 2017 · dodano: 29.07.2017 | Komentarze 6

Dom - p. - dom.
Już od rana Plac Wolności powygradzany jakimiś płotami i barierkami - miasto postanowiło w ten sposób zacząć czcić swe własne, 594 urodziny. Oczywiście zero informacji o objazdach, postawili znak zakazu i zadowoleni. Jakoś ominąłem wraz z pieszymi, innymi rowerzystami i Panem Szczotką Na Kółkach chodnikiem tę radosną niespodziankę o poranku.
Po południu zaś, by w ogóle nie uczestniczyć w tak pomysłowych hop-sasach, od razu pojechałem Aleją Kościuszki - i tu władowałem się w taki korek (tym razem samochodowy), że przejazd 2 km trwał 15 minut :/ W dodatku raźno nadciągała burza - w końcu, w ostatniej chwili, w grzmotach, silnych bocznych uderzeniach wiatru i pierwszych dużych kropach deszczu dociągnąłem do domu.
Medal poproszę za wytrwałość.

lavinka
| 21:56 czwartek, 3 sierpnia 2017 | linkuj Fajnie Wam, jakieś burze macie. U nas coś tam pokropi, tęczą walnie i po zabawie.
| 12:58 poniedziałek, 31 lipca 2017 | linkuj O, jaka okrągła rocznica :-) W przedszkolu Kluski były w zeszłym roku obchody 141 rocznicy powstania, cytuję: "Rok 2016 jest dla nas szczególny, ponieważ przypada jubileusz 141 lat istanienia Miejskiego Przedszkola Nr 9 w Żyrardowie.". Ciekawe czy w tym roku będą obchody 142 rocznicy ;->
| 14:11 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Na Kościuszkowskiej w sumie nie ma się czego bać, bo auta nie tyle jadą, co stoją ;) - a korek-gigant, bo Gdańska w rozkopie i cały ruch (nie licząc średniej pod względem tranzytowym Wólczańskiej) idzie właśnie Kośc.-Zach.
| 06:36 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Przez Plac Wolności w piątek jechałem już o 6 rano i barierki już stały. Po południu, żeby nie cisnąć się Piotrkowską, pojechałem Al. Włókniarzy, bo na Kościuszki ruch taki, że strach jechać rowerem.
Medal za głupotę powinni dostać ci, którzy zdecydowali ogrodzić Plac Wolności przy wjeździe na Piotrkowską, tak, że był tylko bardzo wąski przesmyk między barierkami, a budynkiem.
| 17:43 sobota, 29 lipca 2017 | linkuj Medal Wolności: średnia zobowiązuje! ;)
| 17:36 sobota, 29 lipca 2017 | linkuj Medal Wolności ode mnie masz. Szczególnie przydatny w dniach, podczas których wolność celebruje się barierkami :)