• Kalorie 1978kcal

Uć i pętelka z rządzącym wiatrem

Środa, 27 grudnia 2017 · dodano: 27.12.2017 | Komentarze 17

Dziś nie było już w żadną ze stron tak sweetaśnie jak wczoraj w jedną;) - dziś też rządził wiatr, ale priorytetem było dokręcanie km-ów przed końcem roku, co odbyło się kosztem średniej średniej oraz ciągłej walki z przeważnie bocznymi, a przy tym silnymi podmuchami.
Najpierw jednak porankiem całkiem rześkim (zero na pluso-minusie!) musiałem się udać do p. - wspaniale, gdyby nie pod rzeczony wiatr. A wspaniale, bo wspaniałe puchy na drogach - wszyscy wyjechali zaliczać narty, sanki, grille, wyprzedaże albo gdzieśtam - grunt, że na przestrzeni 4,7 km zatrzymały mnie "tylko" 4x światła, co nie zdarzyło się od hu, hu...
Z p. miałem w planach wyjść o 13.00, by spokojnie dokręcić to, co sobie zaplanowałem do dokręcenia - ale okazało się, że wpadły dodatkowe niezaplanowane roboty, na które w gorętszym okresie nie ma czasu - efekt: straciłem dodatkowe 3 kwadranse krótkiego wszak dnia.
Ruszyłem więc z kopyta na pętelkę o nietypowym, bo smętnie wklęśniętym kształcie (patrz niżej), spowodowanym silnym wiatrem - tym razem nie z SW jak wczoraj, a z SE - początkowo z górki w stronę Stryjkowa, ale bez porównania ciężej niż wczoraj - wiatr boczny, chwilami przednio-boczny. Zamiast do Stryjkowa odbiłem na zacisznie leżący w dolince Strugi Dobieszkowskiej Dobieszków, następnie pod pagórki - ale bardziej z wiatrem - przeciąłem stałą trasę pętelkową, by przez Dobrą doczołgać do Klęku ;) Stąd aż na Ukrainę ;)) i Palestynę ;))) wreszcie trochę z idealnym wiatrem i z górki, jakimiś częściowo terenowymi skrótami - ale szczęście nie trwało długo, bo trzeba było zacząć wracać znów pod wiatr i pod górę. Na koniec troszkę inną opcją terenową przez Las Łagiewnicki do opustoszałego dla odmiany Arturówka (tłumy z wczoraj zniknęły - może dlatego, że był już prawie zmrok, dzień +/- roboczy i generalnie zimniej) - i do domu.
Ostatecznie na jutrzejszą jazdę po mieście, by dociągnąć tym razem do 5656,56 w 2017 roku zostało 9,54 km zapasu.
W sam raz do p. i z powrotem najkrótszą opcją ;p
Dzisiejszy popołudniowy Relive - i takiż sam - TomTom.

| 19:39 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Podobno jest taka grupa społeczna coraz szerzej rozpowszechniająca się wśród naszego Narodu, aktywna w różnych marszach, przemarszach oraz na komisariatach - i to po obu stronach barykady - to Inteligencja Bijąca - ale nie z twarzy, tylko po twarzach ;)
lavinka
| 19:35 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Musi uczciwość i samo(do)bro bije Ci z twarzy. :)
| 19:29 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Jeśli tak, to jeszcze bardziej 4332,21!
Ja już nie liczę choinek, bo ciągle liczę na Piotrkowskiej zaczepiających mnie meneli uckich, gdy wędruję pieszo. Grudzień kończę z 11 menelami, a to przyzwoity wynik zważywszy, że wędrowałem łącznie P. w grudniu licząc w obie strony może ze 30 razy.
lavinka
| 19:20 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Chyba bardziej 4323,13. Możliwe, tylko musiałabym dokładnie trasę rozrysować. Ostatnio jeżdżę bez licznika i kilometry biorę z mapy na plotaroute. Może zrobię w dzień i odpuszczę sobie liczenie choinek (albo policzę tylko te, co się palą rano), wtedy łatwiej dalej pojechać.
| 18:57 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj A jakbyś tak Lavinko pobiła ówczesny wynik wynikiem 4323,03? ;)
lavinka
| 18:12 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj A ja dzięki wycieczce do Wężyka wyrobię się prawdopodobnie z 4321, czyli powtórka sprzed 2 lat. Tylko jutro muszę przejechać podobny dystans do dzisiejszego, bez jednej małej pętli po choinkę.
| 19:35 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Pada u nich, pada u nas.. Ja dziś też pas. Przeżyłem to jakoś, choć w głowie lekki kwas.
| 09:52 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj A co do Artura, to jest to pomysł na żloto-jesienną imprezę rodzinno-piknikową w Arturówku - zawsze w weekend poprzedzający imieniny Artura (czyli 6 października).
Ale by się aut do lasu zjechało! ;D
| 09:12 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Ponoć w sobotę ma być znośnie, a to, ze względu na czas nawet lepiej, bo opcja 5678,90 staje się realna ;)
| 09:09 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Aha, w nocy u nas chyba coś siąpiło, bo nawierzchnie trochę wilgotne, ale bez kałuż.
| 09:03 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Już nie, ale nad ranem ostro popadywało i porobiły się kałuże duże.
| 08:58 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Pada u was?
| 08:47 czwartek, 28 grudnia 2017 | linkuj Pisząc o jutrzejszej (czyli dziś już dzisiejszej) jeździe, miałem w podświadomości znośną pogodę. A oczywiście pogoda od rana dziś raczej nieznośna - a że napęd Mery ładnie wyczyszczony, to dokręcanie będzie znów musiało poczekać dzień, albo dwa... Co za rok :/ ... Acha - 2017 ;p
| 22:42 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Może wczoraj było po prostu Artura? ;-)
| 22:10 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Statystyki muszą być jak najbardziej precyzyjne - a, jak sama nazwa wskazuje, Bikestats to właśnie to! A dzięki nowym technologiom pomiary mogą być jeszcze dokładniejsze :) Co do planów - codziennie coś nowego, więc kto wie, kto wie...* (*a kysz kusicielu rowerowo-kilometrowy, co mnie namawiasz na 5678,90!;)
| 19:51 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Czyli będzie stuprocentowa realizacja planu :)
| 19:32 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Podziwiam precyzję. Ja w tej tematyce jestem mniej skrupulatny i widzę tylko odcinki co tysiąc, a i to nie zawsze :)