Pętelka na S ze Stryjkowskim Zalewem

Niedziela, 4 marca 2018 · dodano: 04.03.2018 | Komentarze 8

Od rana wspaniałe słońce i zdecydowanie cieplej niż przez ostatni tydzień, więc hop-psa na Psacer nad Arturówkowe Stawy - postanowiliśmy z M. i psem pochodzić po lodzie, póki jeszcze mocno trzyma.
Na fotkach w linku widać, co i jak :)
A potem wreszcie na coś rowerowego więcej, niż smętne snucie się po mieście - czyli chyba z miesiąc niebywałą jakąś tam pętelkę. Ponieważ forma nadal daleka od optymalnej (np. na koniec wycieczki dał znać ból oskrzeli; przy podjazdach pod górki też bardzo oszczędnościowe kręcenie - nawet na środkowym blacie przedniej tarczy, co właściwie mi się nie zdarza), więc pętelka wyszła bardzo klasyczna bez dodatkowych odbić: Sosnowiec - Stryjków - Smolice - Swędów - Szczawin - Samotnik - Smardzew.
Jedynym udziwnieniem okazało się pokręcenie się wokół zalewu w Stryjkowie: wybudowano tam prawie naokoło kostkową (póki co - w miarę równą) alejkę pieszo-rowerową, więc w celach rozpoznawczych objechałem toto cóś, przy okazji zaliczając kołami potłuczoną butelkę - na szczęście bez przykrych konsekwencji. Na Relivu fotki znad skutego lodem zalewu - podobnie jak w przypadku Arturówkowych Stawów sporo amatorów lodowych sportów zimowych. To już chyba ostatnia taka okazja tej zimy.
Oglądając filmik warto też zwrócić uwagę na oznakowanie owego tworu pieszo-rowerowego - wychodzi na to, że po CPR-u ze względu na zakaz ruchu może jeździć tylko... policja. Rowery - nie. Chyba, że policyjne :D
Ze Stryjkowa powrót niemal tak, jak zawsze - wiatr, początkowo niemal niezauważalny z NE i E na tym etapie zaczął nieco tężeć - a w miarę jak coraz bardziej wykręcałem na S - robił się z SE :/ Mimo to średnia wyszła (jak na moje obecne możliwości) zaskakująco przyzwoita - zwłaszcza, że podziwianie zalewu oraz odcinki terenowe były potraktowane bardzo spacerowo.

| 20:27 wtorek, 6 marca 2018 | linkuj A w Berlinie Szprewą płynie kra... ;)
| 15:19 wtorek, 6 marca 2018 | linkuj +2... u nas chyba w okolice zera dobiła. Fakt, ostatni moment, bo teraz świat zaczyna się już rozpuszczać... ja jestem tydzień do tyłu na bikestatsie, więc u mnie jeszcze jakiś czas będzie zima :-)
| 11:50 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Może jest jakiś bajkstatyczny Berdyczów - to pewnie tam :)
| 20:33 niedziela, 4 marca 2018 | linkuj Lepiej by było zgłosić to gdzieś na BS, tylko że nie wiem gdzie jest to "gdzieś" :)
| 18:49 niedziela, 4 marca 2018 | linkuj Wymyśliłem, żeby liczyć w ten sposób, że przykładowo przy końcówce sekundowej między 30 sekund przed, a 30 sekund po pełnej minucie podawać rzeczoną minutę. Bo póki co liczy mi tylko pełne minuty urywając sekundy (jak np. w tym wpisie) - efektem są lepsze średnie, ale krótszy czas spedzany wg statystyk na rowerze. Może wiec kidyś przysiądę fałd i urealnię.
| 18:31 niedziela, 4 marca 2018 | linkuj Też to kiedyś zauważyłem. Ja czasem zaniżam dystans o kilkaset metrów, rzadko zawyżam, byle się w miarę zgadzało i było sumarycznie ok.
| 18:25 niedziela, 4 marca 2018 | linkuj Niestety - bs obcina sekundy licząc tylko godziny i minuty, więc średnia ciut gorsza, niż to obok wykazane. Swoją drogą nie wiem, po co ta opcja wpisywania sekund, bo chyba nawet się do całości czasów jezdnych nie liczą.
| 18:15 niedziela, 4 marca 2018 | linkuj Średnia ładniusia, tym bardziej, że "posmarkowa" ;) A takim śmieszkom mówię nie, a do tego jeszcze "nie" :)