Pętelka pomiędzymeczowa

Sobota, 23 czerwca 2018 · dodano: 23.06.2018 | Komentarze 5

Od rana raz siąpiło, a raz nie, zaś wiało silnie cały czas, więc motywacji specjalnej do dalszej jazdy nie było. Ale Meksyk z Koreą tak przynudzał w pierwszej połowie, zaś pogoda wskazywać poczęła na lekko uchylone okienko pogodowe, że dałem spokój telewizji - i pomiędzy drugą połową Meksykokorei, a pierwszą Niemcoszwecji wyskoczyłem na krótszą wersję wczorajszej pętelki, udziwnioną m.in. o Ukrainę.
Dziś już nie było tak słodziachno - co prawda zaskakująco rześka temperatura sprawiała, że jechało się w tej kwestii żwawo, ale wiatr wcale tak bardzo nie ucichł w porównaniu z poranno-popołudniowym - i wiał dość męcząco z zachodu, czyli w kwestii pętelkowania ze względów rzeźboterenowo-lesistych ze strony chyba najmniej korzystnej z możliwych - bo w każdą stronę powrót pod górkę oznaczał dodatkowo powrót w znacznym stopniu pod wiatr.
Siłą rzeczy więc średnia wyszła trochę gorsza (co nie znaczy, że zła), choć Vmax z kolei - jak to mówią w mieście Uć "galanty" - obyło się też bez żadnych przygód po drodze (może prócz latającego w te i nazad łabędzia nad Arturówkowym Stawem) - ostatnie chwile przejażdżki zaś w zaczynającym ponownie siąpić kapuśniaczku.
Trasa? O, tutaj właśnie.

lavinka
| 11:16 poniedziałek, 25 czerwca 2018 | linkuj U nas nawet dobiło przez moment do 13 stopni, niesamowita różnica z 30 sprzed kilku dni.
| 04:41 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Świetnie, że wybrałeś się na rower :)
Choć, rzeczywiście zachodni wiatr uprzykrzał jazdę i chmury były nieciekawe.
| 22:49 sobota, 23 czerwca 2018 | linkuj No zaokrągla, co zrobić? :/

Ale gdyby był remis, to Meksyk i tak by awansował, a odpadłaby albo Szwecja, albo Niemcy. Wolę iluzoryczną szansę na podwójny cud :)
| 22:37 sobota, 23 czerwca 2018 | linkuj Smutno tylko, że w ostatnim meczu Szwecja będzie musiała walczyć z Meksykiem, podczas gdy Niemcy przespacerują się po Korei - dlatego dziś remis byłby wg mnie bardziej proszwedzki, a nie proniemiecki;) Co do średniej, to wczoraj było lepiej mimo dłuższej trasy - no i trzeba wziąć zawsze poprawkę na bs-a, że zaokrągla sekundy :/
| 22:28 sobota, 23 czerwca 2018 | linkuj A jaki ja miałem dylemat w meczu Niemców ze Szwecją! Sercem za drugimi, rozsądkiem za pierwszymi, żeby obydwie reprezentacje miały szanse na awans. I... chyba się udało.

Aha, miałem o rowerze :) Średnia super!