Uć leśno-sprawunkowa

Czwartek, 26 lipca 2018 · dodano: 26.07.2018 | Komentarze 7

Rano z domu do p. zwykłą trasą, lecz z niezwykłą średnią miejską, bo ponad 26 km/h - co te wakacje robią z korkami porannymi ;) - mam teorię, że tuż przed 8.00 rano to rodzice odwożący dzieci do szkół powodują ich 3/4.
A po południu w strasznym upale i przy silnym, północnym wietrze z p. do R. podlać kwiatki - po drodze terenowe kółeczko po wieki nieodwiedzanym Lublinkowym Lesie i nad Bielicowy Staw - zdjęcia tych malowniczych zakątków położonych pomiędzy blokowiskiem, oczyszczalnią ścieków, lotniskiem i sortownią odpadów w tradycyjnym Relivie popołudniowej trasy.
Wracając zajrzałem jeszcze na Dworzec Kaliski celem zakupu biletu dla siebie i na rower na koniec sierpnia - mam przynajmniej pewność, że pojadę tam, gdzie zamierzam i pekap mi tego już nie uniemożliwi na ostatni moment ;)

| 20:29 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj Tylko 3x żryć? ;( A czwarte, piąte i szóste śniadanie?
| 20:16 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj 3xŻRRRYĆ!!!

To nie ja, to Kluska ;-) Wczoraj wrąbała u koleżanki dwie miski zupy ogórkowej, a wracając do domu od progu wołała "Jestem głodna!" Daliśmy jej kawałek smażonej kani, nie za dużo żeby jej brzuch nie bolała, odwróciliśmy się na chwilę, a ta już się dorwała do kani na talerzu lavinki ;-)
| 19:51 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj 3x Tak!
A tu zamiast referendum - tereferendumdum. (i dobrze;)
| 19:50 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj Tak, lasek piękny.

Tak, też mi się wydaje, że to tatusiomamusie przewrażliwieni korkują miasta. Zweryfikuję od września, bo młodzi od tego roku już jeżdżą w Poznaniu za darmo, choć sądzę, że to niewiele zmieni.

Tak, upał był i silnie wiało :)
| 19:47 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj :) Tak jakoś po kawałku mi się pisało :)
A ten las to las mego dzieciństwa; w dodatku z Bielicowego Stawu (3 ostatnie fotki) ówczesny właściciel niegdyś sprzedał mi (a właściwie mojej babci) szczupaka, bo był to staw rybny otoczony siatką - resztki słupka i drutu były wrośnięte jeszcze jak byłem poprzednim razem w pień usychającej nadbrzeżnej topoli - kiedyś staw był nimi otoczony. Właśnie dziś, gdy podjechałem, okazało się, że wycięto tę ostatnią. Była, sądząc po pieńku, który pozostał, mocno spróchniała, jednak jej wspomnienie sprzed prawie 40 lat z owego szczupakowego spaceru sprawił, że wziąłem sobie na pamiątkę liść z gałęzi, których reszka poniewierała się jeszcze obok pnia...
| 19:26 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj O! Po czasie pojawił się Relieve i to z jakimi fotkami :)
| 19:22 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj Niezwykła średnia miejska!
Coś w tym jest, również zauważyłem to zjawisko mniejszych korków przed godziną ósmą rano.
Teoria sprawdza się również podczas ferii zimowych.