Uć na szybko, bo gorąco

Środa, 8 sierpnia 2018 · dodano: 08.08.2018 | Komentarze 9

Dom - p. - dom.
Najszybciej, jak się dało, bo termika nie do wytrzymania. Dobrze, że udało się wyjść wcześniej po południu - dlatego tym razem bez korków (choć z kolejnymi koreczkami dla Pet Szop Bojsów w sakwie;)
Jutro wolne - więc bezrowerowo, bo trzeba pozałatwiać kilka zaległych spraw na mieście: czeka mnie kilkugodzinne ukropieństwo pieszkom.

| 22:16 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj To z pewnością - dlatego nie ma co dawać forów autom poprzez załatwianie jakichś tam spraw na rowerze ;) - tylko tranzyt!
| 21:44 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj No dobra :) Ale ja wiem jedno - jazda rowerem po mieście jest po to, żeby udowodnić, że do wolniejszej jazdy po nim służy samochód :)
| 19:51 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj :) to na pewno. W moim przypadku drżałbym o przednią Kataję i licznik. W sumie to jakbym rozmontował oświetlenie plus sakwy plus zdjął siodełko (mam nieobklejone), to może nikt by nie ruszył. Musiałbym jednak mieć dodatkowo spory plecak na te drobiazgi. I tak co pięć minut - od punktu do punktu. Więc chyba jednak nie ;)
| 19:44 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj W sakwie to w zasadzie samo się wozi ;-) A rower mam dosyć obdrapany i uszkodzone siodełko... po tym jak w pierwszym miesiącu nowe siodełko uszkodziłem w krzakach, stwierdziłem że chromolę i nowego nie kupuję tylko obkleiłem taśmą... potem stwierdziłem że pasuje jako system antywłamaniowy do roweru ;)
| 19:38 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj No, ale to z kolei wymaga wożenia dodatkowych pięciu kilogramów łańcucha (bez krowy) oraz kłódki wielkości tejże ;) Musiałbym też ubłocić Mery.
| 19:33 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj Moją metoda na takie przypięcie jest taki solidny łańcuch tudzież u-lock i niewyględny rower, który wygląda jakby miał się zaraz rozpaść, a na pewno nie opłaca się kraść.
| 19:22 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj Najgorsze, co może być w jeździe rowerowej to takie tłuczenie się po mieście w celu załatwienia jakichś spraw: więcej niż samej jazdy wykłócania się po instytucjach typu bank z ochroniarzem by wejść do środka z rowerem lub alternatywne rozpaczliwe szukanie miejsca do przypięcia, by mieć rower na oku dzięki filowaniu jakimś przypadkowym okienkiem, czy go właśnie nie kradną lub nie okradają z sakw. Średnia z takiej jazdy pewnie 15 km/h, a nerwówka taka, jakby się jechało autostradą pod prąd.
Brr.
Już zdecydowanie wolałbym być wożony rikszą jako pasażer, przynajmniej o sprzęt nie musiałbym się martwić. Zresztą od zawsze uważam, że jazda rowerem po mieście to zło konieczne - na szczęście nie zawsze konieczne! A idea stylu życia miejskiego rowerzysty jest mi równie bliska, jak idea zdrowego trybu życia manifestowana poprzez korzystanie z samochodu z napędem hybrydowym :D
| 18:42 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj A nie lepiej porowerować w ukropie zamiast popieszkować? Teoretycznie daje to większą szansę na wiatr we włosach. Lub Włochach, bo w sierpniu mam wrażenie nas do nich przeniosło :)
lavinka
| 14:27 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj Za mną też łazi jedno ukropieństwo, ech.