avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Laba z Labem: dz.1 - Uć-(pekap)-Gdynia-Dębki

Sobota, 25 sierpnia 2018 · dodano: 25.08.2018 | Komentarze 10

Wreszcie nadszedł ten dzień: M. z psem, bratem, bratową i ich mo-psem ruszyli nad morze autem - a ja z Mery pociągiem - najpierw jednak musiałem dojechać na widzewski dworzec. Wcześnie rano lało, a i prognozy były do kitu, więc początek był pełen obaw.
Jak się okazało - niepotrzebnie.
Jeszcze na dworcu spotkałem niewidzianą kilka lat koleżankę jadącą tym samym pociągiem do Torunia, więc pół podróży minęło na pogaduchach. Potem jeszcze 2,5 h do Gdyni - czym bliżej wysiadki, tym generalnie lepsza pogoda się robiła, chwilami nawet wychodziło słonko.
W Gdyni wysiadłem po 15.00 i ruszyłem już rowerowo do celu - czyli Dębek. Najpierw musiałem się jednak wytoczyć z Trójmiasta z przyległościami, co nie było wbrew pozorom proste: najpierw na zmianę raz jakimiś rozkopami z fragmentami asfaltowej (często z powybrzuszanymi korzeniami) lub kostkowej dedeerówy - a raz bardzo ruchliwą, a przy tym wąską wylotówką na Szczecin.
Po drodze udało się jednak niniejszym zaliczyć zaległą gminną enklawę - czyli Rumię - a całkiem miło zrobiło się za Redą: wprawdzie bardziej pod wiatr, ale wylotówka na tym odcinku już posiadała szerokie asfaltowe pobocza.
W Wejherowie skręciłem na mocno pagórkowatą, krętą i wąską szosę wijącą się wśród piaśnickich lasów: dobry asfalt i bardzo malowniczo, choć kierowcy - wariaci. Dwóch minęło mnie chyba setką na gazetę. Brr.
Po dojechaniu do Krokowej skręciłem w lewo, za trochę w prawo, super zjazd - i już były Dębki :) Po dojechaniu do kwatery okazało się, że reszta towarzystwa ludzko-psiego jeszcze nie dotarła. Hurra - jestem szybszy od starego Volkswagena Polo! :D
Ponieważ nie miałem co robić, więc już pieszkom po przeważnie piaszczystej drodze potoczyłem się z Mery nad morze: słońce, pięknie, mało ludzi - o, po prostu jak na Relivie.
A potem towarzystwo dojechało, więc odstawiłem Mery do kwatery - i jeszcze raz, tym razem z psami spacer w to samo miejsce - do malowniczego ujścia Piaśnicy. I jeszcze na kebsa: wakacje uważam niniejszym za rozpoczęte! :D
A tytułowa Laba to oczywiście od naszego Labradora Alusia ;)

| 07:52 wtorek, 28 sierpnia 2018 | linkuj Zlał się (kolorystycznie;) piesek z piaskiem :)
| 03:46 wtorek, 28 sierpnia 2018 | linkuj O! Jak pięknie zapozował Aluś :)
| 20:38 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Pies się cieszy, bo ma różowy kapelusz Pańci, czyli M. :)
Relivy ładne, bo okolice malownicze - jutro kolejna, piesza, bezpieskowa - bo dalsza wyrypa.
A parawan Fundacji Ratującej Goldeny "Aurea" - a Aluś to w końcu półGolden - choć półLabrador ;)
| 20:33 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Ale ładne te Relivy. Natomiast pies ma uśmiech Jokera, śliczny :) No i parawanik jest.. :)
| 19:28 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj I oto jest Relive: pieseł rozsądnie plażował w kapeluszu, a ja po raz pierwszy od ponad roku pobiegałem plażą oraz w ogóle: 5km w 26 minut i 40 sekund.
Rzeczony Relive z psofotkami: https://www.relive.cc/view/e1186329774
| 18:28 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Wklejam dla zaiteresowanych obiecanego Reliva spacerowego bezpieskowego z wczoraj: https://www.relive.cc/view/e1185873867
A dzisiejszy pieskowy jak się zrobi ;)
| 07:30 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Pieskowi trzeba było rzucać patyki i nie było czasu na fotki. Może dziś się uda :)
| 04:30 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Mery na plaży,
morze jej się marzy ;)

Ładne fotki, jest piasek, ale nie piesek...
| 21:49 niedziela, 26 sierpnia 2018 | linkuj Dziś był dzień spacerowy-bezrowerowy, ale będzie Relive z ładnymi fotkami, to go poniżej w komentarzu jutro wrzucę :)
| 21:23 niedziela, 26 sierpnia 2018 | linkuj Już jest fajnie, czekam na kolejne relacje :) No i weź wklejaj (znów, hehe) zdjęcia na BS :)

Nie znam osoby, której udało się wyjechać z Trójmiasta rowerem na północ bez problemów. Tyle w temacie najlepszych rowerowych gmin w PL :)