Z Jamboru komfortowo

Niedziela, 23 września 2018 · dodano: 23.09.2018 | Komentarze 9

Miało być dziś zdobywanie gmin wschodniowielkopolskich, ale na szczęście w odpowiedniej chwili zorientowałem się, że jest jakiś remont linii kolejowej między Kołem, a Kutnem - i prawdopodobnie znalazłbym się na koniec dzisiejszego dnia w czarnej... hmm, rozpaczy, bo nie miałbym jak wrócić do domu.
Więc zamiast tego najpierw pokicałem na grzybki - głównie maślaki (szt. 22), ale prawie wszystkie robaczywe - ostateczny urobek jadalny z weekendu to:
-1 prawdziwek
-1 podgrzybek
-1,5 maślaka
-2 kozaki
A potem, w związku z zapowiedzią deszczu i coraz bardziej ponurnym niebem zwinąłem się - i z niezbyt co prawda silnym, ale korzystnym wiatrem (zmieniającym się z W na SW) komfortowo i szybko wróciłem niemalże stałą trasą do domu. Niemalże - bo mimo różnych nadal boleści jeszcze sobie na koniec małe kółko po mieście Uć zatoczyłem, by wyszło więcej km-ów.
I średnia ładna taka :) Oby tak zawsze, ech!

| 20:29 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Wzięli, ale po walce :)
| 20:16 niedziela, 23 września 2018 | linkuj A np. samochodziarzom to się nawet nie śnią takie przygody :)
| 19:56 niedziela, 23 września 2018 | linkuj I tak dobrze, że w ogóle wzięli rower... my gdy trafiliśmy na coś takiego w Siedlcach, to od razu jak nas kierowca zobaczył, to krzyczał że rowerów nie bierze. Na szczęście to był tylko krótki odcinek przez pół Siedlec z bodajże Siedlec Wschodnich do głównych Siedlec, a droga była w miarę prosta i niezbyt ruchliwa, to jak przycięliśmy (olewając wszystkie śmieszki rowerowe po drodze), to dotarliśmy na stację tuż za busem i jakoś zdążyliśmy na pociąg, który łapał opóźnienie czekając właśnie na ten bus.

Jakbyśmy nie zdążyli, to też by się w zasadzie nic nie stało, tyle co byśmy musieli kiblować nieco ponad godzinę na stacji.
| 19:41 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Kiedyś mnie zaskoczyli autobusową komunikacją zastępczą na Dolnym Śląsku, oczywiście przy sprzedaży biletu na rower nikt nie wspomniał, że taka wystąpi na kawałku trasy. Te emocje, gdy trzy dwukołowce jadą sobie jeden na drugim w bagażniku po dziurawych drogach wśród toreb, walizek i plecaków... :/
| 18:54 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Co się odwlecze, to w najgorszym razie na wiosnę :)
| 18:39 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Na kolej żelazną nie ma co liczyć.
No chyba, że na pociąg "Śmiały" :)
| 17:31 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Mery lubi pokozakować ;)
Co do połączeń kolejowych, to wszystko by było idealnie, gdyby nie fakt autobusowej komunikacji zastępczej. A pewnie z Meridą by mnie nie wzięli :(
| 17:03 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Dwa kozaki z niezłym towarzystwem napędziły wysoką średnią! :)
| 17:00 niedziela, 23 września 2018 | linkuj To fakt, teraz zanim się zacznie planować przebyć jakiś odcinek koleją, trzeba sprawdzić czy nie ma tam remontu... a nawet jesli nie ma, to nie gwarantuje to sukcesu, bo może nie być pociągu o sensownej godzinie z sensowną przesiadką (w przypadku połączeń kombinowanych).