• Temperatura -7.0°C

Uć dość rześka

Czwartek, 29 listopada 2018 · dodano: 29.11.2018 | Komentarze 7

Do p. i na abarot. Powrót nieco na okrętkę, co by ominąć najgorsze korki, zakończony umiarkowanym, by nie rzec miernym wynikiem. Ponadto znów kilku mądrych inaczej samochodzistów i zaskakująco dużo jak na temperaturę (dość rześko) rowerzystów - niestety, przeważnie ubranych jak na Sybir, więc poruszających się tempem zawalidrożnym :/ A przecież zamiast nakładać barchany i inne pierzyny i szale po sufity i ograniczać sobie ruchy do wyłącznej możliwości swobodnego trwania bez ruchu na siodełku, wystarczy, aby się rozgrzać, korzystać z póki co suchej, nieśliskiej nawierzchni i troszkę energiczniej pedałować!

| 10:38 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj No to podziwiam, bo przy takim "napompowaniu" ubioru jak na obrazkach chyba ciężko się w ogóle poruszać na rowerze - co innego pieszkom :) Ja wolę wiele warstw, za to cienkich - dziś od góry miałem rano przy minus ośmiu i wietrze zwykłą bluzę z power stretchu (kurtek jak nie pada deszcz nie używam, bo zawsze się w nich zagrzeję) i 3 cienkie koszulki oddychające (w tym dwie z długim rękawem, a jedną z krótkim) - i było mi w sam raz z tendencją do nawet "ciut za ciepło" - ale to bardziej z wysiłku, bo miałem pod wiatr. Dystans też kilkukilometrowy, ale jutro być może sprawdzę podobny zestaw na trasie ok. 45 km-ów. Maski także nie używam, bo by mi okulary zaparowały i nie widziałbym, kto (lub co;) mi się znienacka w szprychy chce wkręcić! :D
100mil
| 02:47 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Ja jeżdziłem "najniżej" przy -27 C. Dystanse 5-7 km. W "hamerykanskich" ”barchanach” ;) A że nie używam w zimie kremów i masek na twarz, to przez kilka dni musiałem zasłaniać policzki i nos, bo po pierwszym dniu lekko się miejscami przymroziły. :)

@Bitels - dobre aku nie padają i przy -30 ;)
| 20:58 czwartek, 29 listopada 2018 | linkuj Oj, na dzień, albo dwa :)
| 19:37 czwartek, 29 listopada 2018 | linkuj Jestem za tym, by jednak aż tak dużych mrozów nie było.
Duże mrozy generują tylko większe koszty (np. ogrzewania, utrzymania dróg, wyższego spalania paliw przez samochody).
| 18:56 czwartek, 29 listopada 2018 | linkuj Mój maks (a w sumie mini maks) to okolice minus 20. Ale wtedy jednak był zaledwie glut :)

Najlepsi są ci rowerzyści, którzy zimą mają suche drogi, a cisną nieodśnieżonymi chodnikami. Zawsze patrząc na takich się zastanawiam, czy teoria o ewolucji jest naprawdę prawdziwa :)
| 17:57 czwartek, 29 listopada 2018 | linkuj No to trzymam podmrożone kciuki za to ;) Najlepiej od razu minus 19, bo przy 18 jeździĺem, a przy większym mrozie jeszcze nie!
| 16:04 czwartek, 29 listopada 2018 | linkuj Jak będzie -10 to z rowerzystami będzie spokój, a i samochodziarzy będzie mniej, bo akumulatory padną :)