Uć z dostawami bezmózgów

Piątek, 1 marca 2019 · dodano: 01.03.2019 | Komentarze 9

Do p. i na abarot - podczas abarotu znowu silny wiatr prosto w lemondkę, więc starszą, krótszą opcją.
Dziś dwukrotnie próbowały mnie skasować dostawczaki - poranny, gdy ustawiłem się po jego prawej w oczekiwaniu na zmianę świateł nagle sobie przypomniał, że właśnie skręca w prawo w bramę jeszcze przed światłami, więc mu tyłek blaszany sklepałem aż zadudniło, na tyle był blisko zahaczenia. Dobrze, że nie stałem na równi z nim, bo by mnie wywrócił.
Zaś popołudniowy stał w innym miejscu również na czerwonym - pomny porannej sytuacji podjeżdżając ustawiłem się za nim po środku pasa - i dobrze pomyślałem, bo ten ruszył (po zmianie świateł), tyle, że bez kierunkowskazu w... prawo. Gdybym się ulokował jak Bozi Przepis nakazuje przy krawędzi jezdni (czyli po jego prawej)- także mógłbym mu zad sklepać.
A potem był dzisiejszy konkurs skoków, który i tak przyćmił wszystko :)

| 21:59 sobota, 2 marca 2019 | linkuj Czyli zaskokujące zawody :)
| 21:47 sobota, 2 marca 2019 | linkuj Fajne to było: panie, totalne amatorki, wprowadziły element spontanicznej radości ;) I nawet przez chwilę groził nam medal!
| 21:30 sobota, 2 marca 2019 | linkuj No to mnie ten widok ominął. W sumie nie wiem czy jest czego żałować :)
| 19:34 sobota, 2 marca 2019 | linkuj @Tr. - dziś też się spieszyłem z powrotem z wycieczki, bo w połowie skakały nasze panie, a to niecodzienny, acz wdzięczny widok, jak mysie ogonki spod kasku fruwają :)
| 19:33 sobota, 2 marca 2019 | linkuj Faktycznie jest - ale ponieważ napisałeś to w wirtualnej rzeczywistości, to się zakamuflowało i nie zauważyłem ;)
| 21:28 piątek, 1 marca 2019 | linkuj Dzień jak co dzień w tym dziwnym kraju... :/

A skoków nie widziałem, tylko słyszałem, że cuda, cuda ogłosili :)
| 21:07 piątek, 1 marca 2019 | linkuj U mnie tyż nie było, toteż napisałem że wirtualnej.
| 20:45 piątek, 1 marca 2019 | linkuj W tych przypadkach nie było zielonej strzałki, Ani żadnej innej :)
| 20:02 piątek, 1 marca 2019 | linkuj Dziś był chyba dzień miszczów wirtualnej zielonej szczałki, bo jeden też mi wykonał klasyczny manewr - wyprzedził i mi przed nosem skręcił w prawo.