avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć kulawa

Środa, 17 kwietnia 2019 · dodano: 17.04.2019 | Komentarze 10

Rano zwyczajnie do p., a po południu najpierw do Decathlonu przy DżejPiTu, gdzie spotkanie z M. i odbiór jej roweru z przeglądu pozimowego - i dalej już wspólnie nieco na okrętkę, by ominąć najgorsze korki i światła w centrum. Na skrzyżowaniu DżejPiTu i bpa Band. przykry widok - przy przejeździe dla rowerów auto z rozbitą szybą, rower, rowerzystka (na oko mniej więcej cała) i karetka - pewnie znów jakiś cymbał stwierdził, że jak ma zieloną strzałkę, to już nic go więcej nie powinno obchodzić :/
A ja niestety cały dzień z bolącym lewym kolanem - każdy nacisk na pedał to wielka nieprzyjemność. Pewnie sobie nadwerężyłem, gdy mi ośka trzasnęła. Kolano niby nie spuchło, ale smarowanie Voltarenem Max nic nie daje i coś w nim w środku (kolanie, nie Voltarenie) przeskakuje. Wcześniej trzaskało przy rozprostowywaniu, podobnie jak drugie - a teraz przestało: zły znak! ;)
Nic to - był kiedyś taki serial o koniu Karino - ponieważ było to strasznie dawno temu, to nic z niego nie pamiętam, poza słynną, dramatycznie wykrzykiwaną przez jakąś panią co na nim jeździła frazą: "Koń kuleje! Koń kuleje!". Oraz muzyczką z czołówki (pam pa-pam pam, pam pa-pam pam - paaa).

100mil
| 22:24 niedziela, 21 kwietnia 2019 | linkuj Eryk był koniem, który kulał w "Karino". w odcinku "Przyjaciel", Zdzisław Maklakiewicz wcielony w masztalerza Małeckiego, uczył Eryka utykać na zawołanie. Eryk miał być sprzedany na aukcji w stadninie, a Małecki nie wyobrażał sobie rozstania ze swoim końskim przyjacielem. Wszystko szło dobrze – aż do samej aukcji – kiedy zimne piwo pozbawiło głosu Maklaka/Małeckiego. Szczwany plan spaliłby na panewce, ale doktor Grażyna Barska grana przez Claudię Reischel, uratowała sytuację krzycząc głosem Janiny Borońskiej: "Przecież ten koń kuleje!". I wszystko "źle" - czytaj dobrze - się skończyło. :)
Karino
Zdrówka!
| 20:54 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Kokokonkret :)
| 20:37 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Póki co bardziej mi pomógł (przynajmniej na nastrój) Maj Ju Tub.

Co prawda kokosów dawno nie widziałem (przynajmniej na koncie) i niedziela palmowa przeminęła (na szczęście!) z wiatrem - ale i tak dzięki Ci Ty Mój Ju Tubie!
| 20:30 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj :) No to życzę, żeby lampka dała radę :)
| 20:27 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Na razie zastosowałem nagrzewanie lampką na podczerwień. Zobaczymy. Na ćwiczenia przed jazdą, zwłaszcza o 7 nad ranem jestem zbyt leniwy - podejrzewam, że tak by mnie to zmęczyło, że obawiam się, że do roboty już bym nie dotarł ;)
| 20:24 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Nie, nie, nie, spokojnie, przejdzie - według mnie to po prostu standardowa reakcja na dłuższy dystans po niedawnej walce z wiatrem. Polecam rozciąganie przed jazdą - noga na parapet lekkie skłony i rozmasowywanie kolana - u mnie działa.
| 20:08 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Oby mnie nie czekała w związku z tym faktem jakaś wredna kolano-skopia.
Widać taki czas, że wszystko się sypie - katedry, suporty, kolana, rowerzystki i hulajnożystki.
| 20:05 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj No proszę, i Ciebie ktoś leżał :/

Trzymam kciuki za kolano. Może po prostu jesteś koleanopatą? :)
| 19:34 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Ichacha! Byle do Majówki.
| 18:13 środa, 17 kwietnia 2019 | linkuj Twemu kolan(i)u, zdrowia.
A Karino dobry serial był. Wyzdrowiejesz jak Karino i brykać będziesz :)