avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87251.21 kilometrów - w tym 3399.84 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć z rzeczywistością

Poniedziałek, 20 maja 2019 · dodano: 20.05.2019 | Komentarze 12

Dziś po raz pierwszy od kilku dni na rowerze, bo od piątku do niedzieli wędrowałem jak za zamierzchłych lat z plecakiem po górach w miłym towarzystwie trzech pracowych koleżanek po pięknym Beskidzie Żywieckim. Pogoda wspaniała (oprócz jednej krótkiej burzy, która tylko urozmaiciła doznania meteorologiczne szkód żadnych nie czyniąc), zieleń soczysta jak to w maju bywa, w najwyższych partiach gór wciąż (niegroźne;) płaty śniegu, na halach mnóstwo kwiatków.
Beztroska, sporo śmiechu i uśmiechu, wieczór przy piwie i gitarze.
Kto ciekaw jak było - zapraszam do obejrzenia Relivów aż czterech z trzech dni - oczywiście z fotografiami:

---

A dziś, po powrocie, dopadła nas od rana wiadomość, że prawdopodobnie nam robotę rozwiązują. Nie wdając się w jałowe dyrdymały wystarczy rzec, że sytuacja od dwóch lat była podbramkowa, ale niestety ze stanu typu OIOM przeszliśmy płynnie (tracąc przy okazji płynność - tę najistotniejszą, bo finansową) do stanu służbowej śmierci klinicznej. Czy z tego wyjdziemy - wątpliwe, aczkolwiek do końca czerwca jeszcze się będą ważyć losy naszej szacownej instytucji. Nie wiem, czy w zaistniałej sytuacji pocieszające, czy też raczej wręcz przeciwnie jest to, że polecę nie tylko ja, ale równo wszyscy - od kapitana po - za przeproszeniem - jego majtki.
Widać przez trzy dni było za dobrze, a jak wiadomo: co się polepszy - to się popieprzy.
A teraz, jak mawiał Morrison "Przyszłość niepewna, a koniec zawsze bliski" - i wiedział, co mówi.
Ale dość już o pracy, bo, jak z kolei rzekł sam Tata Kazika: "Praca - chamski sport".

Z tego wszystkiego o mały włos zapomniałbym o sprawie najistotniejszej:

Z okazji 18 Zakupin, które minęły 3 dni temu, życzę Ci Moja Droga (całe 639 zł w 2001 roku!) Merysiu, żebyś (już jako pełnoletnia) nadal rozpraszała choć chwilowo większość trosk - tak, jak to miało dotąd miejsce.

Kolejnych osiemnastu (co najmniej) Droga Mery!

| 16:52 wtorek, 21 maja 2019 | linkuj Oby w otaczającym mnie dzisiaj zewsząd legendarnym już wodolejstwie znalazło się coś, co sprawi, że zakiełkuje jakieś nowe, prawdziwe ziarnko. Oby.
| 15:37 wtorek, 21 maja 2019 | linkuj No dobra. W każdym razie ja tylko zasadzam ziarno inspiracji :)
| 22:17 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Myślałem nie raz - i zawsze dochodziłem do tego samego wniosku: masówka mnie nie bawi, a z niszy się nie wyżyje. Chyba, że ma się jakiś naprawdę genialny pomysł i trochę środków, którymi można swobodnie ryzykować. Chwilowo więc 0:2 dla rzeczywistości ;)
| 21:58 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Bardziej miałem na myśli wyjazdówki, bo przecież kawał kraju zwiedziłeś i znasz go dobrze. Pomyśl o tym :)
| 21:53 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Miasto Uć to nie samograj typu Kraków, Gdańsk, czy Warszawa. U nas z tego żyje kilka(naście) osób, reszta tylko dorabia w wolnych chwilach. Generalnie bez umocowania to "biznes", do którego się dokłada.
Cóż, czas pokaże Albo pokarze.
| 21:38 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Taaaa.... skąd ja to znam ze "swojej" branży... Normalnie niczym walki plemienne :)

Ale takie sytuacje to zawsze kop do przodu - może coś swojego? Jakaś organizacja turystycznych wypadów jako przewodnik?
| 20:59 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Chyba najlepszy dyrektor w chyba najgorszej instytucji w której jak dotąd pracowałem nie owija w bawełnę - szanse są iluzoryczne. Gorzej, że innych instytucji na ten moment brak, a te co są - wszystkie ze sobą skłócone, więc dotychczasowa praca w jednej z nich to raczej obciążenie, niż doświadczenie ;) A że środowisko hermetyczne i wszyscy się znają... więc może być kiszko-kaszanka.

Mery dziękuje i macha pedałami (oboma!)
| 20:52 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Oj, kiszka... No ale póki piłka w grze, a bramki (na targach) są co najmniej dwie... Jest nadzieja. Trzymam kciuki!!!

Doświadczenie masz bogate, wiedze również, więc a razie "w" byłbym spokojny o nową pracę w branży :)

Wyjazd świetny, a Merry... Przecież to dopiero jej początek! :) Stówka!
| 19:17 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Jako robiący fotki jako jedyny byłem bezkijkowo, co by mieć lepszą swobodę manewrów fotograficznych.

Mery dziękuje i macha lemondką :)
| 18:54 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Jak widzę po fotkach pogoda dopisywała podczas spacerów w miłym towarzystwie z kijkami w pięknych okolicznościach przyrody :)
A z cytatów: "Always look on the light side of life..."
Pozdrowienia dla Mery! ;)
| 17:29 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Dziś tak jakoś jestem nastawiony cytatowo, więc polecę Ryszardem Riedlem: "W życiu piękne są tylko chwile".

Mery dziękuje i macha rogami :)
| 16:50 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Ehh, szkoda że tak się z robotą porobiło :(
A Mery niech żyje 100 lat.