avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 86969.98 kilometrów - w tym 3397.50 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć, a potem nietypowa pętelka powiększona

Poniedziałek, 27 maja 2019 · dodano: 27.05.2019 | Komentarze 6

Rano zwyczajnie do p., a po południu, mając zbyt wiele w sobie niekoniecznie dobrej energii do wywalenia najpierw przedzieranie się przez korki, dedeerówy i sygnalizacje miejskie, a potem pętelka improwizowana - miała być krótsza i raczej nie aż tak szybka (bo pagórkowata), wyszłaby jeszcze dłuższa, gdyby nie czarna chmura na koniec grożąca utaplaniem świeżo umytej na działce Mery.
Wyszło, co wyszło - i to głównie pod wiatr, bo tylko do Stryjkowa był pomocny (choć i tak przeważnie jest tam z górki) - wiał z W. Po zawróceniu centralnie na W - oczywiście wiał w pysk, choć nieco słabiej. A gdy wykręciłem pod górki na SE - zrobił się zdecydowanie SW.
Ponadto parno i duszno, by nie rzec - gorącawo.
Ostatecznie wyszła trasa w kształcie otwartego serca.

| 12:19 wtorek, 28 maja 2019 | linkuj Bardzo ładne logo - taka antropomorfizacja krwawicy.
| 20:59 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Ja pamiętam, że kiedyś w podstawówce mieliśmy na plastyce konkurs na plakat dla PCK. Wtedy ich logo stanowiła taka czerwona kropelka krwi, więc narysowałem jak dwie takie wielkie krople podrzynają gardło jakiemuś człowiekowi i pokazują na karetkę na sygnale, mówiąc ówczesny slogan: "Twoja krew może uratować komuś życie". Jakoś nie spotkało się to ze zrozumieniem :)

Napisałbym, czym jest Polska dla Europy, ale staram się trzymać pewien poziom :)
| 19:09 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Może mi wyszła podświadoma tęsknota za większością choćby względną prawdziwego rozumu nad ptasimi móżdżkami znacznej części wyborców...
| 18:57 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Kształt trasy może być sercem, ale może też być kurczakiem z dzióbkiem z lewej strony, czyli spoglądającym na zachód ;)
| 18:55 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Jedni mówią "Polska sercem Europy" - a ja jednak twierdzę, że coraz bardziej przedsionkiem.

Co do serca sensu stricte, to jak mi kiedyś kazali coś na laurce w podstawówce napisać "od serca" to napisałem wołami-gryzmołami "AORTA", bo miało stosunkowo mało liter. I jeszcze się zdziwiłem, że dostałem burę za taką laurę ;p

I jeszcze jakże rodzime rozwiązanie zagadki, dlaczego serce jest symbolem miłości. Otóż "Bije - znaczy, że kocha!"
| 18:45 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj Jak na moje serce jest zamknięte, prowadzące do żołądka nawet :)

Skąd ja znam taki wiatr, hmmm...? :)