Uć ze smutkami

Poniedziałek, 1 lipca 2019 · dodano: 01.07.2019 | Komentarze 6

Paskudny dzień: w drodze upał, w p. zmiany niekoniecznie na lepsze (spodziewane, ale i tak do kitu) - na koniec okazało się, że mi klocek hamulcowy obciera tylną obręcz, a szprychy coś luźne... postanowiłem podjechać do mojego Pana Doktora od Mery, u którego dziadówę od chyba 10 lat serwisuję...
Serwisowałem.
Wczoraj, podczas Brodnickiego Maratonu Rowerowego - zasłabł w upale i zmarł ;-(

Zawsze mi powtarzał z uśmiechem, że już chyba czas nowy rower kupić, bo ten już bardzo zużyty... Żegnaj Panie Ryszardzie, Merida pewnie w dużym stopniu dzięki Panu wciąż śmiga (niemal) jak za młodych lat!

Szprychy jednak luźne, a koło nieco zwichrowane (pewnie od ciężarów wyprawowych), więc podjechałem do najbliższego od domu anonimowego serwisu, gdzie pewnie pojutrze (jutro nie mogę) oddam koło do centrowania.
Do niczego ten dzień. Jutro - szkolenie w nowym miejscu, gdzie jednak będę bywał tylko okazjonalnie i najdalej do sierpnia. Co dalej z p. - tego nie wie na ten moment nikt.

| 19:48 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Rozumiem, wszak nie od razu zaległości można nadrobić!
| 19:47 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Aj, zadałem pytanie, kim jest Pan Ryszard, zanim dokopałem się do tego wpisu... Już wiem, niestety.......... :(
| 15:47 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Ano tak - ale czasem pasja zwycięża.
| 15:22 środa, 3 lipca 2019 | linkuj Smutna informacja. A ja dodam, że w międzyczasie widziałem wzmiankę, że w ten sam weekend w czasie innego maratonu MTB zmarło dwóch innych kolarzy. To też powinna być nauka dla nas, że w taki upał należy się oszczędzać i unikać większego wysiłku.
| 16:14 poniedziałek, 1 lipca 2019 | linkuj Praca ta sama, tylko częściowo w nowym miejcu - obowiązków szerszy zakres, płaca taka, jak dotychczas :(
| 16:12 poniedziałek, 1 lipca 2019 | linkuj Przykra sprawa i z pracą i z Panem od serwisu.
Pozostaje mieć nadzieję, że zmiana pracy wyjdzie na dobre. Trzymam kciuki.