Do Jamboru w sposób kombinowany

Środa, 18 września 2019 · dodano: 18.09.2019 | Komentarze 7

Dzisiaj strasznie wiało z W, a że postanowiłem się z okazji wolnych: czwartku i piątku wybrać już dziś po p. na działkę (czyli na SW) z jak zwykle ciężkimi sakwami, możliwość była tylko taka mianowicie, by najgorsze wygwizdowy pokonać pekapem (a konkretnie e-ŁKĄ) i uderzyć do Jamboru w miarę możliwości od drugiej strony.

Tak też się stało: tak więc rano najpierw przy bocznej wichurze do p., stąd popołudniem króciutko centralnie pod wiatr na Kaliską, stąd ciapągiem do Łasku - i na koniec kilkanaście km-ów paskudnie ruchliwą szosą, ale za to z cudownym podmuchem (średnia na tym odcinku: 29.44 km/h!).

A sama jazda koleją szybko zleciała, bo już drugi raz w tym roku spotkałem pewnego równie sympatycznego, co gadatliwego konduktora - prywatnie zapalonego turystę rowerowego (oraz pieszego i nawet samochodowego), więc miałem 3 kwadranse opowieści z kraju i ze świata... ;)

| 13:33 czwartek, 19 września 2019 | linkuj Tu nawet drobnym gradem sypnęło!
| 13:26 czwartek, 19 września 2019 | linkuj Jeden podgrzybek jesieni nie czyni, ale miejmy nadzieję że to zwiastun obfitego grzybobrania... za jakiś czas. U nas też leje, dlatego też zrezygnowaliśmy dziś z jakiegoś wypadu z Kluską.
| 12:56 czwartek, 19 września 2019 | linkuj Kania(?) nadal w wersji niepewnej, więc jej nie biorę, ale dżdż właśnie uczyniła: leje i pioruny biją, a ja ledwo zdążyłem wrócić po 2,5 h z lasu ze zdobyczą: jeden niewielki podgrzybek, tadam!
| 12:06 czwartek, 19 września 2019 | linkuj Jedna kania dżdżu nie czyni... czy jakoś tak. A do jutra jest szansa, że się rozwinie (jeśli nikt jej pierwszy nie ściacha).
| 21:25 środa, 18 września 2019 | linkuj @Tr. - trzeba się jakoś pocieszać...

@Me. - chmura przyszła po zmroku i pada już kilka godzin, ale może jakieś grzyby urosną, bo podczas przedwieczornego spaceru spotkałem się tylko z jakąś ciężko niedorozwiniętą kanią póki co (sztuk 1)
| 21:06 środa, 18 września 2019 | linkuj Podwójnie słuszna decyzja - znaczy po pierwsze żeby pojechać już dzisiaj, a po drugie żeby nie kłócić się z wiatrem... zwłaszcza że dziś faktycznie zdrowo pizgało, a jeszcze mógłby po złości nasłać jakąś chmurę deszczową.
| 20:47 środa, 18 września 2019 | linkuj I o takich konduktorów walczylim! :)

Jazda w prundem, działeczka... Fajnie! :)