Pętelka na Koźle ;)

Wtorek, 24 września 2019 · dodano: 24.09.2019 | Komentarze 6

Z okazji dnia wolnego najpierw spanie prawie do południa, by nadrobić zaległości. Następnie się okazało, że cały smar z teflonem wylał się do pudełka z narzędziami w sakwie - na szczęście pudełko zatrzymało dalsze rozprzestrzenianie się tej wątpliwej atrakcji o wdzięcznej nazwie Świnnisz Line, ale kolejna godzinka zleciała na czyszczeniu benzyną tradycyjną wszystkiego, co było w dupełku.

Wreszcie się zebrałem i pojechałem - na początek do najbliższego sklepu rowerowego kupić nowy smar i przy okazji psikacz do czyszczenia łańcucha - i stąd już pognałem sobie początkowo jednym ze stałych wariantów pętelkowych na Stryjków. Ponieważ nic mnie nie goniło, więc średnia oscylowała wokół 28  km/h ;) - no dobrze, gonił mnie niezbyt co prawda silny, tylno-boczny wiatr z SE oraz przewaga zjazdów nad podjazdami na tym odcinku. Tak, czy siak, śmigało się wyśmienicie - ani bowiem dziś za ciepło, ani za chłodno, niebo pochmurzone (acz bez mgły) - więc słońce też nie oślepiało, przynajmniej na początku.

Objechałem obwodnicą oraz trochę drogą techniczną wzdłuż A1 Stryjków - i odbiłem w wieki całe niejeżdżone rejony, gdzie napotkać można wioski o tak wdzięcznych nazwach jak Tymianka i Lipa oraz Osse, Ciołek i tytułowe Koźle :)

Za Koźlem zawróciłem - i zrobiło się i pod wiaterek i pod górę. Aczkolwiek dziś wszystko było do przeżycia. W Szczawinie, po 40 km-ach niebo wypogodziło się całkowicie i odtąd słońce świeciło jak głupie, więc skierowałem koła do Łagiewnickiego Lasu i nad Arturówkowe Stawy, gdzie niemal na koniec pobyczyłem się w owym świeceniu nad wodą w celach relaksacyjnych całe 3 kwadranse.

Miały być dziś zdjęcia, ale najpierw było pochmurno, a potem trasa wiodła przez stale odwiedzane rewiry, więc w końcu (oprócz jednego) nic nie cyknąłem.

Trasa dzisiejszej pętelki - TUTAJ.

| 19:06 wtorek, 24 września 2019 | linkuj Wożę się z nim tylko dlatego, że zapomniałbym go wziąć wtedy, gdy może być naprawdę potrzebny. Podobnie jest w sumie z całą resztą sakwowych gratów :)
| 19:01 wtorek, 24 września 2019 | linkuj Dlatego ja nie wożę ze sobą smaru... zresztą, poza wielodniowymi wypadami to nie ma w zasadzie sensu :-)
| 18:49 wtorek, 24 września 2019 | linkuj Należało się jak NIK-osiowi kamienica! I o.
| 18:39 wtorek, 24 września 2019 | linkuj No dobra. Tak, to Ci się po prostu należało! I niech nikt Ci nie próbuje wmówić, że czarne jest czarne, a białe - białe! :)
| 16:27 wtorek, 24 września 2019 | linkuj Teraz co najmniej do wtorku będzie niefajnie: trzy ostatnie dni w biurze, by podomykać szafy z trupami, by się nie zdążyły wysypać do października, wesele chrześnicy w bezrowerowy weekend, poniedziałkowe zebranie służbowe które trzeba zorganizować oraz wtorkowa p. w nowej rzeczywistości.
Jak mówi Pani Becia: ten dzień po prostu mi się dziś należał!
| 15:59 wtorek, 24 września 2019 | linkuj Ale fajnie, że miałeś fajnie :)

Mam nadzieję, że wysmarkanie się smaru nie jest warunkiem koniecznym ku temu :)