Uć z nowym-starym rozdaniem

Wtorek, 1 października 2019 · dodano: 01.10.2019 | Komentarze 9

Wczoraj lalo, wiało oraz odbywało się służbowe zebranie polegające na pudrowaniu syfa talk-talkiem. Wszystko zatem wyszło zgodnie z przewidywaniami, więc już dziś ruszyłem do nowo-starego miejsca p. na kolejne parę dni /tygodni /miesięcy(?)
Póki co jednak nie mam zmiennika co najmniej do poniedziałku, więc uroczo, bo nie wiem, kiedy będę mieć chociaż jeden dzień wolnego. Miejsce niby do obsługi klientów, ale od rana urywał się telefon z biura, bo beze mnie są tam jak dzieci we mgle. Z drobnymi sprawami pomogłem (a jutro ciąg dalszy), ale perspektywa dwóch dużych imprez, w których mam uczestniczyć (targi) oraz zorganizować (szkolenie) sprawiły, że stanowczo zaprotestowałem - raz, że się dosłownie fizycznie nie rozdwoję, a dwa - że aby coś dobrze zorganizować, trzeba jednak siedzieć tam, a nie tu, gdzie co chwila ktoś truje duszę o wszystko, bo to pachnie obowiązkami związanymi z robotą na drugi etat przy jednej, lekko podniesionej pensji. A więc: albo odpuszczą, albo będzie pierwsza wojenka, bo nie zmuszą mnie do robienia tego, do czego była zatrudniana do końca sierpnia w biurze druga osoba. Nawet jakby mi zapłacili pełen drugi etat, czego nie zrobią, bo nie mają z czego.
Orać to mogę se, a nie mną.
Tak poza tym to nadal silny wiatr z SW, ale już bez cech wyrwiwierzbowych.

| 11:45 piątek, 4 października 2019 | linkuj Jeśli jutro rano prognozy będą bezopadowe, to lecę ok. południa do Jamboru na grzybobranie i wracam w niedzielę po południu. Jeśli opadowe - to jutro sobie daję siana, a pojutrze być może pojedziemy z M. do Sokolnik, ale to na razie nic pewnego.
Gdybyśmy nie jechali - możemy uskutecznić jakieś przysłowiowe Dobylegdzie :)
aard
| 11:01 piątek, 4 października 2019 | linkuj E, niedziela ma być okej! Zresztą i na sobotę się prognoza poprawiła, ale mi i tak bardziej pasuje niedziela :)
| 13:57 czwartek, 3 października 2019 | linkuj Zmieniło się o tyle (codziennie się zmienia), że ze wspólnej przejażdżki w przyszły weekend nici - a w ten ma padać, bo wyjątkowo mam wolne ;)
aard
| 13:47 czwartek, 3 października 2019 | linkuj Czyli z jakiejś wspólnej przejażdżki w najbliższy weekend nici?
| 14:24 środa, 2 października 2019 | linkuj "Słońce świeci zawsze" [JA] ;)
| 04:05 środa, 2 października 2019 | linkuj "To podczas nocy trzeba wierzyć w światło" (Edmond Rostand).
| 20:59 wtorek, 1 października 2019 | linkuj To ja bym jednak radził się zapleczyć, czyli nie wychodzić z zaplecza, póki się nie rozliczycie :)
| 20:29 wtorek, 1 października 2019 | linkuj Raczej to ja - zapłaczę. A potem się jeszcze rozryczymy.
| 20:20 wtorek, 1 października 2019 | linkuj Wyjście jest jedno - niech Ci zapłacą za sklonowanie i temat zamknięty :)