Cmentarne Pabianice

Poniedziałek, 21 października 2019 · dodano: 21.10.2019 | Komentarze 8

Z okazji drugiego wolnego dnia wyskoczyłem na rodzinny cmentarz w Pabianicach. Od Gorzewa aż prawie do końca towarzyszył mi Kol.aard - zaczęło się od tego, że coś postukiwało w jego KTM-ie - na pierwszej, Pabianickiej Górce... strzelił łańcuch! To już trzeci raz w ciągu mniej więcej ostatniego roku, jak na naszej wspólnej przejażdżce coś się dzieje - dwukrotnie były to kapcie (po jednym na każdego), a dziś - rzeczony łańcuch. Na szczęście szybko się udało nareperować i już bez żadnych (także zbędnych) przygód dociągnęliśmy na cmentarz.

Po szybkim ogarnięciu powrót nieco na okrętkę, bo przez Czyryczyn, Czyżeminek i Gadki - gadki po drodze też było sporo, więc średnia wyszła towarzyska ;)

Wiatr niezbyt silny z S, ale jechało mi się dziś tak sobie - za dużo miast(a) i "interwałowych" postojów na światłach, a zwłaszcza chroniczne zmęczenie mocno dające znać o sobie.

7000 km-ów w tym roku trzasnęło, więc jest duża szansa na poprawienie zeszłorocznego wyniku na koniec roku :)

TRASA.

| 20:18 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Brawo dla Tobieg(ł)o :)
| 18:33 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Byłaby hulajnoga - pierwsze pięćset metrów nawet z (Pabianickiej) Górki!

A propies hulania, to jeszcze przed wieczorem Tobi też hulał - z blisko 5 km-ów psaceru ze 3 przebiegł galopem - więc ja też musiałem, ledwo żyję (w przeciwieństwie do psa;)

Trasapsa: https://www.relive.cc/view/vE6JdgwZKgv
| 18:25 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Dobrze, że ten skuwacz był w zestawie, bo by dopiero było...
| 18:17 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Dzięki, dzięki :)
Łańcuch został skuty skrócony o jedno ogniwko, bo się zgubiło, gdy się rozpiął. Takim dinksem do skuwania - ja takiego nie mam, ale za to użyczyłem jednorazowych rękawiczek gumowych z apteczki w ramach współpracy, co by się Aard nie usmarował.
| 17:59 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Brawo. Czy się jedzie, czy nad zerwanym łańcuchem wisi, to jest jednak coś, zrobić te siedem tysi :)

A w sumie jak się udało ów łańcuch ogarnąć? Jakąś spinką?
| 17:32 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Gratki za siódemkę :)
| 16:17 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Wszystko prawda :)
| 15:41 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj "Październikowa siódemka"

Często wraca zmęczony ze swojego przyczółka,
gdzie pracuje ciężko jak pszczółka.
Czasami odwiedza swoją działeczkę,
by zapełnić sakwy choć kapeczkę.
Do końca roku jeszcze kilka miesięcy,
a Huann przejechał już kilometrów siedem tysięcy!