Pętla całkiem wypasiona, czyli nadrabianie zaległości

Środa, 25 grudnia 2019 · dodano: 25.12.2019 | Komentarze 11

Nareszcie, po kilku dniach fatalnej pogody okno pogodowe grudniowe, czyli raz, że temperatura optymalna (jakieś plus 5), a dwa i trzy ważniejsze, że tylko mżawka i (!)niemal bez wiatru! Powiewało dziś ledwo dostrzegalnie z bliżej niesprecyzowanych kierunków typu N, więc ani nie przeszkadzało - ani też nie pomagało.

Miałem 3h wolnego - i wycisnąłem ten czas pod względem rowerowym niczym cytrynkę, czyli wróciłem 3 minuty przed świątecznym dead line-em ;)

Na początek, w mżawce (i - co ciekawe, przeświecającym zza chmur zamglonym słonku) skierowałem koła pokrętnie ku Zgierzu i dalej w stronę Piątku - miałem otóż cynk, że zrobili tuż za Zgierzem w bok nowy, asfaltowy, bardzo wygodny taktycznie skrót. Owszem, zrobili, ale bez początku i bez końca - najpierw więc kilkaset metrów błota, potem gładziutki asfalt - i ponownie błoto :(

Przetestowawszy nowinkę pognałem na północ i wschód okrążając tym razem Stryjków poprzez tak malownicze pustkowia jak Osse, Koźle i Wolę Błędową aż po Bratoszewice - i stąd rozpocząłem powrót już przez Stryjków. W rzeczonym przetestowałem kolejny nieznany nowy skrót asfaltowy (tym razem na szczęście bez niedoróbek), a potem jeszcze klucząc niekoniecznie najkrótszą opcją, bogaty w kilometraż dociągnąłem przeważnie pod górkę do chałupy.

Cała pokrętna pętlica, kręcona w dodatku odwrotnie niż zwykle - na Relivie (bez fotek, bo czasu nie było). Średnia dziś z gatunku "prawie może być" ;) Vmax miły dla oka, wykręcony na górce na zazwyczaj ruchliwej wąskiej Trasie Piątkowskiej - dziś ruch minimalny, więc można było bezpiecznie docisnąć.

| 08:11 niedziela, 29 grudnia 2019 | linkuj Jedna chudzinka do jednej ósemki, ale może się uda więcej ;)
| 05:47 niedziela, 29 grudnia 2019 | linkuj Dystans tak bardzo wypasiony, że już wystarczy tylko chudzina do ósemki ;)
| 21:46 czwartek, 26 grudnia 2019 | linkuj Tak, to nieszczęście (rowerowe) potrafi być szczęściem (mentalnym) :)
| 08:55 czwartek, 26 grudnia 2019 | linkuj Oddziela Was na szczęście... autostrada :)
| 23:24 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj No dobra, skoro naprawili błąd, to nie lubońska szkoła antyrowerowa :) Tu się takowy błąd oznacza, uwypukla i co jakiś czas rozbudowuje.

Pisząc "tu" mam na myśli "tam", bo co prawda mam do granic Lubonia niecałe 2 kilometry, ale mentalnie to różnica z perspektywy (aktualnej, bo w przeszłości było podobnie) Poznania jak w czasie Zaborów :)
| 23:10 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Samemu Zgierzowi jako takiemu jednak trochę brakuje do Lubonia: jedyna dedeerówa (nie licząc jakichś tam osiedli) to nawet nie dedeerówa, tylko eleganckie pasy na jezdni - z dwóch stron.
Ale przez chwilę było blisko, gdy pas wymalowali tylko z jednej strony i oznaczyli go jako dwukierunkowy - szło się wtenczas na czołówkę (do wyboru: z rowerem z naprzeciwka, albo z autem, gdy się ustępowało rowerowy ze względu na szerokość ok. metra) :D
| 23:00 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Zgierz to taki Luboń lub inny równie dziwny zwierz :)
| 22:14 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Zamiast magii Świąt - magia liczb mnie ogarnęła :D
| 22:06 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Ładnie kończysz rok Huann :)
| 21:27 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Dziękuję, wyszło co wyszło, jest jeszcze szansa na wyszarpanie na koniec 8000+, więc kilometraż był najważniejszy - i niestety - ograniczenia czasowe. A asfalt jeszcze po prostu nieskończony, bo wszystko i tak gmina Zgierz. Co czasem może jednak tłumaczyć rzeczy doprawdy niestworzone ;)
| 21:20 środa, 25 grudnia 2019 | linkuj Brawo! Siedem dyszek z ładną średnią pod koniec grudnia to ja szanuję :)

Z tym asfaltem to pewnie gmina się na gminę nałożyła i mamy wyspę asfaltu z brzegami g...linianymi. Albo czekają, aż kostkę dowiozą ;)