Uć z dokręcaniem roku II (i nie tylko;)

Poniedziałek, 30 grudnia 2019 · dodano: 30.12.2019 | Komentarze 6

Z okazji wolnego:
Najpierw tradycyjny marszobieg z M. i psem po resztkach śniegu w lesie - tu jest trasa z fotkami :)

A potem, zgodnie z planem - do granic miasta i na abarot pętelkując najpierw po lesie, a potem po osiedlu.

Pierwsza część - przeważnie z górki i z silnym wiatrem: średnia 28, więc bajkowo. Potem powrót: katorżnicze 5 km-ów, następnie odbijając w bok skryłem się w lesie - a tu nadal trochę lodu na gruntach, więc z duszą i nadal pobolewającym łokciem na ramieniu ;/ Na koniec po mieście, wiadomo: światła i korki, więc ostateczna średnia wyszła tylko taka, by na koniec roku niczego nie popsuć. 8000 przebite z hukiem (no, może huczkiem;), więc już chyba każdy się domyśla, ile ma być jutro na zakończenie sezonu 2019 ;)

Post Postum: o, i przez przypadek wyszedł mi dziś historyczny Vmax na terenie miasta Uć! :D

| 22:20 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Ano, choć nigdy nie wiadomo z góry, a próbuje lecieć do każdego piesa - i w tym kłopot.

Suma na koniec będzie ozdobna, choćby się waliło, paliło, a nawet mżył kapuśniaczek ;)
| 22:09 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Miałem pytać, co to za lisek, ale już się wyjaśniło :)

Dobrze, że psina choć suczki toleruje, ryzyko o 50% mniejsze, a i Kropka jakby co bezpieczna :)

Liczę na fajną licz(b)ę na koniec :)
| 16:32 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Dzięku, dzięku :)
Na fotce przygodnie spotkana Psia Panienka :) Psisko moje, poza samymi zaletami ma tę oto wadę, że Panów Psów, niezależnie od gabarytów chce zżerać na raz :/
| 16:30 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Gratuluję przebicia ósemki!
Brawo! :)
PS. Kumpel Twojego psa w czerwonym kubraczku jest przygotowany na niskie temperatury ;)
| 16:25 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Spasibne dzienkuju! :) Trzeba jakoś domęczyć ten roczek dla czystości rowerowego sumnia ;)
| 16:24 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Starasz się chopie :) Gratuliren ja Tiebia verry good dystansu :)