Ekspresowo poKUTNO

Sobota, 29 lutego 2020 · dodano: 29.02.2020 | Komentarze 7

Z Wielką Wichurką aż po Kutno ;)

Mając dość walk z wiatrami, dziś szybko, łatwo i przyjemnie - wiało potężnie z S, ale najpierw musiałem się przedrzeć halsując po terenach miejskich. Za Zgierzem z górki na pazurki (Vmax byłby z pewnością powyżej 50, ale ruch wielki i brak pobocza, więc jechałem asekuracyjnie;) - i kolejne 20 km-ów ze średnią blisko 32 km/h - rekord życiowy, jak mawia Endo ;)

Od 44 km-a (most na Bzurze w Młogoszynie) trasa skręciła na NW, więc od razu przestało być różowo, ale nadal było, powiedzmy - różowawo ;) - i tak po 2 h i blisko 58 km-ach dotoczyłem się do stacji w Kutnie, gdzie tradycyjnie wsiadłem w ŁKĘ, która wracała zaledwie kwadrans krócej, niż ja rowerem jechałem w tamtą stronę :D

Wysiadłem na Kaliskiej, po drodze jeszcze wyścig z pewnym niby-szosowcem, który łamał wszelkie możliwe przepisy (a ja nie), ale na koniec był gapa na światłach i wygrałem, a ten się gramolił zapewne z spd-ami, miast jechać. Dobrze mu tak!

Zapodaję dzisiaj wyjątkowo wykres prędkości (na trasie Uć-Kutno), który doskonale pokazuje ile znaczył dziś wiatr: pierwszy fragment (0-13 km-ów) to miejskie ecie-pecie, potem słynne 2 dychy (zapoczątkowane Vmaxem) o których wspominałem wyżej - i wreszcie skośnie-średnio radośnie co do wiatru (km: 43-57 - patrz także mapka pod wykresem).

Mimo wszystko (oraz powrotu z Kaliskiej znów przez miasto), średnia wyszła od dawna niesłychana - zwłaszcza jak na trochę rzężącą mimo czyszczenia staruszkę Meridę :)

A tak poza tym: sporo rozlewisk na nisko położonych łąkach w Pradolinie Bzurnej i nie tylko, widziałem też dwukrotnie śnieg(!) - w Lesie Malinka za Zgierzem i pryzmy po odgarnięciu z peronów w Kutnie. Niesamowite - śnieg w lutym! ;p

EDIT:
W zakończonej własnie rywalizacji na Endo na najszybsze dziś 15 km-ów pt. "Charytatywny Przestępny Rajd Rowerowy 29.02.2020", na 428 uczestników zająłem na koniec 6 miejsce. To całkiem nieźle jak na możliwości szerokooponiasto-osakwionej Mery (i moje;)

| 19:06 niedziela, 1 marca 2020 | linkuj A masz Endo?
aard
| 18:47 niedziela, 1 marca 2020 | linkuj Żeby człowiek wiedział... to by wsiadł na szosówkę i wygrał ;)
| 07:03 niedziela, 1 marca 2020 | linkuj Ja mam wiatr zawsze w pysk. Dosłownie i w przenośni.
Też widuję takich szoszonów. Ubrani jak na Tour de France, ale jeżdżą jak w przedszkolu.
| 17:45 sobota, 29 lutego 2020 | linkuj Dziękuję - mi dziś zależało na średniej ze względu na https://www.endomondo.com/challenges/42296404

A niby-władca-szós - no cóż, miał na sobie obcisłe z napisem "Discovery", a że robił wszystko nie tak, to może ją nabył, bo było wg niego napisane "Very Disco"? A rower i całą resztę przy okazji ;)
| 17:30 sobota, 29 lutego 2020 | linkuj Nie ma co - wiatr w plecy (!) może się zdarzyć tylko 29 lutego :)

Gratuluję świetnej średniej oraz enodrekordu, choć ja akurat już dawno przestałem na nie zerkać. No i w sumie na całe Endo :)

Taaa, widuję takich szoszonów-samobójców (styl: na kuriera). I nie mogę wyjść z zadziwienia: po co? Przecież nawet ja olewam osiągi, gdy jadę przez miasto, bo szkoda zdrowia.
| 15:41 sobota, 29 lutego 2020 | linkuj Wszystko się zgadza :) A ponadto wieczorem wkleję jeszcze print screena z pewnej charytatywnej rywalizacji z Endo - na najszybsze 15 kilometrów dzisiaj. Póki co jestem trzeci :)
| 15:34 sobota, 29 lutego 2020 | linkuj Dziś wyjątkowy dzień 29 lutego, który zdarza się co cztery lata, a Huann bije rekordy życiowe :)
Szacun! Merida mknęła jak luxtorpeda ;)
PS. Trzy szóstki w dystansie, trzy dwójki w czasie...