Pętelka antywiatrowa

Sobota, 21 marca 2020 · dodano: 21.03.2020 | Komentarze 9

Nietypowa, kształtem mocno ukaczkowiona pętelka przedwieczorna, kiedy miało wiać troszkę mniej niż bardzo, kręcona najpierw pod wiatr z NNE, ale z górki i po maksymalnie zadrzewionych okolicach - powrót teoretycznie już lżejszy, choć pod górkę i przez Zgierz, co, jak wiadomo - już samo w sobie bywa niełatwe ;) Tym razem, dzięki puchom na drogach Zgierz był przyjemnym miejscem, ale wszystkie te kombinacje w sumie na niewiele się zdały, o czym świadczy średnia. Najważniejsze jednak, że wprawdzie powolutku, ale do przodu, a wliczając przedrowerowy psacer (po styczniowej operacji Tobika najdłuższy jak dotychczas - ponad 10 km-ów) - kilometrażowy wynik 10+40 w dniu dzisiejszym można uznać za sukces :)

Ciekawostki i przygody:
Po pierwsze dość niespodziane nowe sympatyczne odkrycie leśno-parkingowe na uboczu Szczawina.
A po wtóre - sytuacja klaksonowa (bez tego nie ma dnia na rowerze) - tym razem nerwusek w osobówce, któremu się nie spodobało, że stoję na przejeździe dla rowerów przez ulicę. A stałem, bo mi drogę zagrodził przegupawy autobus, który też sobie stanął, bo nie mógł dalej wyjechać na główniejszą. Jakby nie mógł przed przejazdem. Oczywiście stałem na środku do momentu (będzie z 10 sekund), gdy autobus wreszcie się ruszył, a pan samochodzik smętnie sobie na mnie w międzyczasie potrąbywał chcąc wymusić przejazd :) Oczywiście nic nie wskórał - tak w ogóle to miał szczęście, że nie dostał mandatu, bo za autobusem stała (niewidoczna dla niego) policja, która jednak miała to wszystko w rzyci - a wszak w terenie zabudowanym, poza rzeczywiście uzasadnionymi przypadkami trąbić nie wolno! Panu kierowcy autobusu też by się należało - za blokowanie ruchu na przejeździe rowerowym :) Tak, czy siak, miałem niezły ubaw, bo w razie konieczności kontaktu bezpośredniego z paniskiem z blaszaka opracowałem sobie w głowie sekwencję znaczących odkaszlnięć w takt jednego z modnych niegdyś przebojów ITALO disco. Może dodam jeszcze, że cała przygoda miała miejsce 200 metrów od szpitala zakaźnego - tego od koronawirusa ;)

| 23:20 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Osobiście obawiam się tego nowego świństwa powiedzmy tyle, co na codzień polskich kierowców, których owo świństwo z dróg wywiało. Ale do tego dochodzi obawa o bliskie osoby starsze, więc ostatecznie jak dla mnie wcale nie jest lepiej, niż było to, powiedzmy, miesiąc temu.
lavinka
| 22:59 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Po zarazach, które się przetoczyły przez naszą rodzinę z winy przedszkola Kluski (ona znosiła katarokaszlem krótkim, my zdychaliśmy) niespecjalnie się obawiam tego. Co to jest gorączka i osłabienie w porównaniu do półtora miesiąca wypluwania płuc (to ja 2x). :)
| 22:53 sobota, 21 marca 2020 | linkuj A propos siedzenia w domu - jak to mawiam m.in. ja (i wirus pewnie też) "Domem jest mi cały świat!" ;)
lavinka
| 22:06 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Ja dziś wolałam jechać niż siedzieć na miejscu, bo strasznie zimny wiatr i momentalnie wychładzał.
| 21:39 sobota, 21 marca 2020 | linkuj @M. - konserwatywna uwaga!
@T. - gmina Zgierz. Otula miasto niczym białkowa otoczka ;)
| 21:29 sobota, 21 marca 2020 | linkuj A, to coś powirusowałem :)
| 21:29 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Puchy na drogach? Jakiś dostawczak nie wyrobił się na zakręcie i wysypały się konserwy? Pasztet, paprykarz, mielonka, czy co tam było?
| 20:44 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Morderstwo to w gminie, ale nie zapominajmy o zgierskiej nierozbrajalnej wysypiskowej bombie biologiczno-chemicznej!
| 20:25 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Trasa to... kaczorek :)

I też mam już obmyślane kaszlenie zamiast innego k-wania, ale o dziwo ostatnio nie mam okazji :)

O Zgierzu ostatnio wybitnie głośno. Tu wirusik, tam ucieczka z nim, gdzieś morderstwo w ratuszu... Chyba jednak Luboń jest lepszy :)