Zlać to wszystko - dz.3

Czwartek, 23 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 10

Od rana Leśna Łajza - po 2 godzinach i ponad 10 kilometrach powrót na działkę i dalsze zlewanie tematu. Przy okazji pod węża dostała się także Mery i teraz znów lśni. A tak w ogóle manewrowanie wężem wśród krzaczorów to nie taka prosta sprawa, jakby się z pozoru mogło wydawać! ;)

Po skończeniu lania wody i porobieniu innych drobnych robót zebrałem się późnym popołudniem i ruszyłem do domu - początkowo wiał przednio-boczny wiatr z NNW, więc trochę niehalo, ale czym bliżej końca jazdy, tym słabł i robił się bardziej z W, więc już znośniej. Na drogach pełno wszelkiej maści rowerzystów, ruch samochodowy znowu spory, kilku wariatów za kółkiem też się niestety zdarzyło :/
Na dystansie niemal dziesięciu kilometrów na wjeździe do miasta Uć dołączyłem do dwóch rowerzystów: jakiegoś ambitnego typa na wielkim rowerze (koła - 29?) jadącego w pozycji wyprostowanego jeźdźca z łokciami i kolanami wystającymi na boki oraz szosowca na smętnie skrzypiącym sprzęcie. Takim egzotycznym trio pociągnęliśmy całkiem niezłym (jak na Meridę;) tempem - siedziałem im na kole aż do ogólnego rozjazdu - choć w sumie mogłem ich przegonić, ale nie chciało mi się z sakwami aż tak żyłować tempa. Zresztą jakbym im depnął na ambicję, to pewnie bym zaraz został w tyle ;) I to by było przygód na tyle.

| 08:59 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Okolice też nastrojowe :) Teren: 0,03 od asfaltu do furtki działki i 0,02 tymczasowo zasypanego żwirkiem przejazdu kokejowego ;)
| 04:19 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Nastrojowe fotki :)
PS. Ciekawa ilość terenu 0,05 km...
| 22:23 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj A w międzyczasie sprawdziłem międzyczasy - i wyszło, że przy słabym tylno-bocznym wietrze przeleciałem samotrzeć rzeczoną dychę ze średnią 27,5 - Merida Demon Prędkości! :D
| 22:20 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj To zależy od ronda i kierowcy BMW, który nadjeżdża akurat z prawej z prędkością światła :) Reszta się generalnie zgadza :)
| 22:06 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Ty na pewno nie skrzypisz i podejrzewam, że Ci na boki nieaerodynamicznie kłykcie nie wystają jak jakiemuś Harleyowcowi. Acha - no i nie sygnalizujesz zapewne na rondzie, że będziesz skręcał w lewo ;)
| 22:03 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Szoszon i 29-ak... Jakby mi bliskie motywy. Ale to nie ja, przecież bym się odezwał, co najmniej w jednej osobie :)
| 21:52 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Ale krzaki wyraźnie pozieleniały z radości, podobnie jak mchy i paprocie, a ja ze złości - a to jest niebagatelna różnica ;)
| 21:51 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Widzisz, może na węże nie działają na przykład nazwy chorób, czy profesji a tylko części ciała...

No i widzisz, poczułeś na własnej skórze, co fundujesz krzakom ;-)
| 21:40 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Kląłem nie raz, choć bez efektu, gdy zamiast krzaka polałem siebie.
| 21:27 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Myślę, że ukończenie kursu zaklinania węży mogłoby być przydatne