Wawa bez historii

Czwartek, 30 lipca 2020 · dodano: 30.07.2020 | Komentarze 8

Gospodarska wizyta na wiadomym cmentarzyku. Nie byłem od lutego - ale jak już dotarłem, okazało się, że nikt nie był, bo stały wypalone znicze, które sam zapalałem. Ech. :/

Ale po kolei: wg prognoz miało wiać z W, potężnie, ale liczyłem na jakiś mini-wektor z S, żeby jechało się komfortowo. Nic z tego! Nie dość, że wektora z S nie było - to czym bliżej Wawy, tym wiatr był coraz bardziej z WNW, albo nawet z NW. Tyle więc pomagał, co chwilami nielitościwie miętolił, a w dodatku zdarzały się nagłe silne podmuchy w poprzek i zawirowania - kilka razy ledwo uniknąłem wywrotki. Poza tym żadnych przygód - jeden dłuższy postój w rowerowo kultowych Kaskach (koło Shimanowa;) celem załadowania baterii w zegarku - z przezornie wziętego powerbanku: niestety, tak jak na początku bateria wytrzymywała 130-150 kilometrów, tak teraz rowerowa setka /4h działania przy chodzeniu to jest jej max. Ale przynajmniej odpocząłem sobie godzinkę pod miejscową mini-tężnią, a co się nawdychałem - to moje :)

Po dojechaniu do granic Wawy i ogarnięciu cmentarzyka trochę inną opcją opłotkową na Zachodnią - i stąd komfortowo IC-em do domu. A skoro dziś średnia cokolwiek poległa (jak na standardy tej trasy) w starciu z wiatrem, to chociaż dociągnąłem do pełnych 140 kilometrów, żeby coś z tego dzisiejszego deptania kapuchy bajkstatowego mieć.

Napęd: 1,5 l wody mineralnej, 1 l Coli, 0,5 l Fanty, 1 jogurt pitny, 4 kostki czekolady. I już.
EDIT: był jeszcze banan i mrożona kawka powzięte z domu ;)

Cz. 1 trasy (Uć - Kaski) - TU.
Cz. 2 trasy (Kaski - Wawa) - TU.
Cz. 3 trasy (po mieście Uć) - TU.

| 16:36 wtorek, 4 sierpnia 2020 | linkuj No właśnie nie, bo powodował konieczność dodatkowego wysiłku - zatem i dodatkowo rozgrzewał. Nawet tak zimą jest, a co dopiero latem.
| 15:55 wtorek, 4 sierpnia 2020 | linkuj Ale temperatura była korzystniejsza właśnie w dużym stopniu dzięki temu wiatru... który zapewniał chłodzenie :-)
| 10:52 piątek, 31 lipca 2020 | linkuj Temperatura była zdecydowanie korzystniejsza od wiatru - jak na lato niemal idealna. Tężnia ciurka w najlepsze, więc polecam :)
| 10:33 piątek, 31 lipca 2020 | linkuj To fakt, wiatr silny, sprzyjający, ale nie idealnie... no i nie było totalnego upało, choć słońce swoje przygrzewało.

Rozumiem, że tężnia w Kaskach działa? Bo ostatnio nie mieliśmy okazji się machnąć w tamtym kierunku.
| 05:56 piątek, 31 lipca 2020 | linkuj Dzięki, dzięki :) Mery zrobiła od początków (czyli przez 19 lat) ok. 120 000, tylko zamiast bs-a był excel i licznik Sigma Sport. Ale wszystko mniej więcej jest zliczone :)
| 04:20 piątek, 31 lipca 2020 | linkuj Pięknie pojechałeś, masz krzepę, ponad sto czterdzieści km ze średnią przekraczającą 26 km/h :)
Brawo!
PS. Mery też krzepka, lada moment będzie miała za sobą siedemdziesiąt tys. km!
| 21:17 czwartek, 30 lipca 2020 | linkuj Dziękuję, ale tak jak napisałem - bywało lepiej :)

Zegarek - prezent, więc póki działa, to nie stanowi to aż takiego problemu: minusem jest co prawda bateria, ale praktycznie nigdy nie gubi śladu, co ze względów statystycznych ma niebagatelne znaczenie!
| 21:12 czwartek, 30 lipca 2020 | linkuj 140 kilometrów - ładne mi bez historii :) Średnia też całkiem spoko. Gratuluję :)

Skoro Mery nie chcesz wysłać na emeryturę, fundując jej młodszą koleżankę, to może choć zegarek tam pójdzie i będzie czynił honory w rezerwie? :)