avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Pagórki ze zniechętą

Piątek, 16 października 2020 · dodano: 16.10.2020 | Komentarze 4

Dziś taki dzień, że wszystko nie tak.
Od rana wreszcie wyszło słońce, ale zamiast na rower musiałem odebrać pismo, w którym w jednym zdaniu napisano, że ci, co mi do tej pory płacili - już nie będą. Przyczyn nie podano, mogę się odwoływać - ale jak tu się odwoływać, skoro nie wiadomo dlaczego? Ech.

Nim wróciłem dodom - wzięło i się pochmurzyło, ale mimo prognoz (zapowiedź popołudniowego deszczu - czyli za jakąś godzinę z hakiem) oraz z powodu tychże prognoz (kolejne dni jeszcze gorsze) postanowiłem zaryzykować, co zemściło się już po niecałych 11 kilometrach: wysiadł zegarek mierzący trasę, bo nie zdążyłem go naładować. Ten fragment trasy zatem przeliczony z Google Maps (kilometry) oraz oszacowany pi razy drzwi w kwestii czasu jazdy. Zatroskany tym faktem włączyłem więc Endo w telefonie, ale pierwszą część trasy (pod wiater) z zegarka wzięło i zeżarło. Jak zrobiłem nawrotkę, to wiatr też się zrobił jakiś boczny zamiast tylnego, a towarzysząca mi do tego momentu mgiełka przeszła nomen-omen płynnie w mgławkę, a nawet mżawkę. Dodajmy do tego testową jazdę w buffie (był mokry i zasmarkany nim jeszcze zaczęło padać) oraz wszystko inne (prócz ładnego Vmaxa na niezawodnym w tym względzie zjeździe po Wódce;), by podsumować to jednym słowem: zniechęta.

Trasa dla stałych bywalców dostępna na Endo (od momentu, gdy włączyłem w telefonie) - po drodze nareszcie choć kawałek (bo nie cały) ulicy Aksamitnej z nawierzchnią godną nazwy, a nie jak do tej pory - pożałowania: nowy, pewnie drugi w jej historii asfalt...

| 21:06 piątek, 16 października 2020 | linkuj Dzięki, ale co tam praca... wygląda na to, że tą Aksamitną to wreszcie całą zrobią! ;D
| 20:39 piątek, 16 października 2020 | linkuj Skoro tak, to jedynie pozostaje życzyć szybkiego znalezienia rozsądnego pracodawcy. Wiem, ciężka sprawa w tych czasach, ale trzymam kciuki!
| 17:31 piątek, 16 października 2020 | linkuj Nie, ostatnio płacąca, powszechnie znana instytucja nie miała już nic wspólnego z byłym pracodawcą. Na szczęście liczyłem się z takim obrotem spraw, więc zawczasu zabezpieczyłem się w kwestiach finansowych. Będzie ciężej, acz nie beznadziejnie.

A zjazd po Wódce zawsze zacny, tylko najpierw trzeba dojechać dziurdziołami - i w tym sęk.
| 16:24 piątek, 16 października 2020 | linkuj Ajajaj :/

Jeśli płacić nie będą, to musi być jakaś podstawa - na przykład upadek podmiotu, likwidacja stanowiska itp., ale to powinno być zawarte. Bym się jednak odwołał, prosząc o uzasadnienie, bo wtedy można ewentualnie zgłosić się do inspekcji pracy...

A poza tym tylko jedno jest pocieszające. Wódka :)