avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87018.80 kilometrów - w tym 3397.63 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Złoty las

Środa, 28 października 2020 · dodano: 28.10.2020 | Komentarze 6

Od kilku lat nie byłem w pewnym pobliskim miastu lesie, który jest jakby żywcem przeniesiony z jakiegoś pogórza - mowa tu o bukowym Lesie Janinowskim w Parku Krajobrazowym Wzniesień Uckicgh. A ponieważ jesienią jest tam zdecydowanie najpiękniej, korzystając z bezchmurnej pogody oraz silnego wiatru z SW, ruszyłem porobić trochę jesiennych fotek oraz poszeleścić - co prawda na razie FotoDeje wstrzymane, ale dzisiejsze zdjęciowanie może się przydać w kolejnej perspektywie.

Z wiatrem jechało się doskonale - i po niecałej godzince byłem na miejscu. Tu zsiadłem z siodełka i oblazłem rezerwat z Meridą - czasem musiałem ją przenosić przez powalone pnie, głazy i leżące wielkie gałęzie, więc niemal jak jakiś surwiwal :) Po zrobieniu kilkukilometrowego kółka jeszcze ładowanie zegarka z power banku, chwila rozmowy z miłym panem z auta, który po raz pierwszy zapuścił się turystycznie w okolice, więc mogłem mu zrobić mini-wykład o parowach i pagórkach - i na abarot pod wiatr: najpierw 3 km-y przez złocący się w promieniach zachodzącego słońca las, a potem opcją przez Pagórki via Nowe Skoszewy, Boginię, Dobieszków, Kalonkę, Wódkę (gdzie jak zwykle piękny po niej zjazd;) - i 53 km/h na liczniku - dobrze, że zerknąłem) i już dalej miastem. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie wysiadł niedoładowany widać zegarek, więc większą część śladu trasy powrotnej szlag trafił - już drugi raz w tym miesiącu :/ Odległość i czas oszacowałem, ale podjazdów (a jest ich sporo na tym odcinku!) i zeżartych kalorii nikt mi już nie zwróci :( W międzyczasie zrobiło się niemal ciemno (czas zimowy - wrr!) - i kolejny zonk: wysiadły baterie w przedniej lampce, a resztę trasy pomierzyłem Endem mondem bezpośrednio z komórki.
Ech, dzień piękny, ale dobrze, że chociaż zdjęcia są...