(Po)noworoczna pętelka z dzióbkiem + EndoArchiwum

Sobota, 2 stycznia 2021 · dodano: 02.01.2021 | Komentarze 9

(Po)noworoczne rozpoczęcie sezonu - z poślizgiem, bo wczoraj było ślisko, a dziś już nie ;)

Trasa to klasyczna pętelka w wersji nieleśnej, wzbogacona o wieki całe niekręcony dzióbek wokół skrzyżowania A1 i A2. Po prawie dwóch tygodniach niejeżdżenia (w kwestii rowerowej ogarnął mnie bowiem wyjątkowy maksizm-lenizm) forma kwadratowa, potworna - a i temperatura oscylująca wokół zera nie zachęcała do dzikich galopad, więc średnia nie powinna być wystawiana na widok publiczny. Zresztą - jedyne rowerowe postanowienie na nowy rok jest takie, żeby zrobić więcej kilometrów niż w roku zeszłym, nie bacząc na średnią. Zadanie (w kwestii średniej;) z pewnością ułatwi póki co napęd, który prosi się już co najmniej o solidne czyszczenie, jeśli nie wymianę. No, ale jakiż sens, skoro codziennie jakieś mżawki, błotka, solanki etc. No więc Mery zgrzyta, ja zgrzytam na to zgrzytanie - i tak sobie rozpoczęliśmy tę podróż w 2021 rok - już niestety bez Endo. A że rzeczone raczyło zamknąć swe podwoje dzień wcześniej, niż się wydawało, więc tyle mi zostało, co mi się zescreenowało - z apki w telefonie. Dobre i to, bo w tych kolorach (żółtym - rowerowania, buraczkowym - łażenia oraz zwłaszcza zielonym - psacery, zarówno z Alusiem, jak i Tobikiem) kryje się wspomnień moc! :)

A na koniec działu wspominkowego rok dwudziesty pod kątem rowerowym: ile kilometrów (na koniec) chciałem, tyle wykręciłem (6006,06, w tym 111,11 w terenie), przy w miarę przyzwoitej jak na nie najmłodszą Mery (oraz jeszcze starszego Huanna;) średniej 24,5 km/h. Pomogło w tym z pewnością mniej jazd po mieście (od marca odpadły jazdy do i z pracy), ale co za tym idzie - w ogóle mniej dni z rowerem: coś za coś. Nie było też żadnej wyprawy rowerowej ze względów psich i covidowych - i chyba pierwszy rok odkąd pamiętam, gdy nie udało się zaliczyć żadnej nowej gminy (powody - j.w.), ale za to i tak dało radę zmieścić się na koniec w pierwszej dwusetce bs-a.

Więcej podsumowywać mi się nie chce, bo w sumie nie ma co ;)

| 19:35 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Oj tak.
| 19:33 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Najgorsze jest to, że zaczynamy się w niej urządzać :/
| 19:31 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Generalnie zostaliśmy wszyscy w dupie, więc... :)
| 19:25 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Oby to tylko nie było "Archiwum XXX" :D
| 19:22 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Całkiem możliwe.

Całkiem możliwe.

Całkiem możliwe.............
| 19:17 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj No, ja też w to kliknąłem - i to jakieś fefnaście razy, bo się nic nie działo. Może za fefnastokrotność czasu, w jakim słali do Ciebie - dojdzie do mnie fefnaście archiwów?
| 19:14 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Eh :/

Ja tylko poprosiłem o zgranie archiwum, coś mi po dwóch dniach wysłali, ale nie sprawdzałem póki co nawet, co jest w środku.
| 18:50 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj sękju, sękju, sękju :)

Zapowiadali, że tylko nie będzie można dodawać od nowego roku nowych wpisów ani edytować starych, a dane miały być dostępne do końca marca. Teraz niby można je jakoś przerzucić do ich archiwum, ale próbowałem - i nic nie widać. Nie wiem o co cho, ale na szczęście rzutem na taśmę, 30 grudnia, po 58 dniach hinduski tapirik skopiował mi (chyba?) wszystko z Endo do Stravy, czyli blisko 3500 aktywności - a Strava oczywiście część uznała za biegi, część za marsze (np. kajak).
Ekhm, niech se to wszystko idzie w... niepamięć :/
| 18:24 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Trzech szóstek już gratulowałem, ale nigdy nie zaszkodzi o tym przypomnieć :)

Cholera jasna, sądziłem, że chociaż do marca zostawią Endo w wersji www, ale jak widzę i to zlikwidowali... Endomendy jedne!!!!!!! A chciałem się oficjalnie tam pożegnać :/