Do lasu i na abarot

Wtorek, 12 stycznia 2021 · dodano: 12.01.2021 | Komentarze 9

W ramach mikroprzerywnika między Wielkimi Niechciejstwami Rowerowymi - ledwo dycha do końca odśnieżonego asfaltu, czyli nad Arturówkowe Stawy - i z powrotem. Miejscami bardzo ślisko (stąd średnia); 5 minut po powrocie zaczęła się kolejna nowa dostawa śniegu z nieba, więc kto wie, kiedy kolejne meridowanie...

| 23:09 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Bo jednak nie wszystkie Ryśki to fajne chłopy ;)
| 22:58 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Uff, dobrze, że dodałeś, bo zacząłem podejrzewać, iż ktoś przejął Twojego BS-a :)
| 22:51 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj P.S. Oczywiście pisałem o dwóch różnych Ryszardach ;)
| 22:50 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Szprychy mają nieco luzu, choć na szczęście nie więcej niż marszałek Terlecki na widok reportera TVN.

Pan Ryszard jest póki co niestety niezastąpiony :/
| 22:39 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Nie musi gubić, wystarczy lekka zadra na feldze i jest kicha. Oby nie to.

Szkoda, że już nie masz tego swojego pana serwisanta. Pozostaje budować bazę alternatyw, łasić się, lobbować, żeby mieć na przyszłość naprawę spod lady :)
| 21:36 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Obręcz póki co nie gubi szprych, jak to czyniła onegdaj, ale kto ją tam wie ;)

Ale z serwisem to tak różnie, bo ten, co go mam najbliżej i najmniej go lubię - terminy na za dwa... tygodnie. A tam, gdzie się udam, piątek też był pierwszym wolnym terminem.
| 21:28 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Oj, faktycznie, serwis/sklep się kłania. Jeśli obręcz jest ok, to tylko opona pozostaje do wymiany. Plus z tego taki, że akurat z naprawami póki co jest luz, gorzej by było na wiosnę.

Tobik niech odpoczywa, jeszcze się chłopak nalata! :)
| 20:45 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Ruszyłem głównie dlatego, że psisku uziemiony - tak byłby prawdziwy zimowy psacer po lesie. Ale jak się nie ma, co się lubi, to się nie lubi - i jeździ ;)

A po powrocie z tyłu znów kapeć... trzeci w ciągu trzech tygodni. Troszkę się poddałem i w piątek udaję się z Mery do serwisu po nowe gumy (i przy okazji ogólny przegląd "na szybko", bo coś tam ćwierka przy przerzucaniu biegów) - może nowe, mniej poślizgowe oponki bardziej mnie zmotywują do jazdy. Oczywiście pod warunkiem, że w międzyczasie całkiem świata nie zasypie (póki co od paru godzin zasypuje).
| 20:21 wtorek, 12 stycznia 2021 | linkuj Paskudnie jak u mnie, znam ten "komfort" jazdy :)

Ale fajnie, że ruszyłeś dwa koła.