Pętelka powiększona +

Piątek, 5 lutego 2021 · dodano: 05.02.2021 | Komentarze 7

Ostatnio wstrzelić się w pogodę typu "nie leje, nie śnieży, nie wieje, brak gołoledzi", a zatem taką, by mieć choć odrobinę przyjemności z jazdy graniczy z prawdziwym cudem - dziś wreszcie się udało! Głód jazdy był znaczący, wprost proporcjonalny do braku formy od niejeżdżenia, więc skończyło się na pięćdziesiąt plus i jak zwykle ostatnio kiepściutkiej średniej. Trasa to klasyczna pętelka, wzbogacona (by było dalej) o objechanie Stryjkowa i powrót przez centrum Zgierza, co świadczy o stopniu desperacji ;) Wiało umiarkowanie w sile, zaś mroźno w treści ze wschodu - do połowy wycieczki przyświecało słonko, potem przyszły chmury, więc na koniec nieco z(a)marzłem. Reszta - na fotkach (dwa pierwsze - Zalew w Stryjkowie, trzy ostatnie - z postoju na skraju Harcerskiego Lasu przy granicy Miasta Uć ze Zgierzem. W sam las się nie wbijałem, ze względu na oblodzone ścieżki).

| 23:16 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Cześć i chwała czyścicielom (syfu w lasach)!
| 22:54 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Buk, Jawor, Olszyna!
| 22:52 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj - Kendy jedziesz?

- Ano prosto, harcerzom podziękować za ochronę :)
| 22:25 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Ale jest sukces: jadąc Zgierzem kapcia nie złapałem! To oewnie zasługa tych nowych Jakichśtam Kend.

Lasu Harcerskiego nie wytną, bo to miejski las. No i harcerze by potencjalnym drwalom zrobili czuj-czyn!
| 22:10 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Podziwiam determinację z tym Zgierzem. To jakbym ja sam z siebie wyruszył na Luboń. Rzecz nie do wyobrażenia :)

Są fotki, jest fajnie :)

W tych czasach nieważne, czy las jest zielony czy biały. Ważne, że jest. Jeszcze.
| 21:59 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Las niech sobie będzie biały - byle szosy były czarne!
| 21:42 piątek, 5 lutego 2021 | linkuj Nie wiem, ale ja jestem chyba jakiś dziwny. Ten biały kolor psuje las. To pewnie moje skrzywienie zawodowe, ale las ma być ZIELONY :)