Alusiowy Las świątecznie

Niedziela, 4 kwietnia 2021 · dodano: 04.04.2021 | Komentarze 9

Do strasznie dawno niebywałego Alusiowego Lasu i rodziców M. świętować pandemicznie (tj. na działce na zewnątrz). Było dość zimno, wiało niebagatelnie - w drodze do - z NW (a więc w pysk), z powrotem - z SW (a więc z boku), więc niezbyt. Ponadto powrót w błogosławionym stanie skrajnego wypasienia, zatem całkiem przyjemnie, gdyby nie fakt, że rower sam pod górki nie chciał podjeżdżać.

A w międzyczasie jeszcze psacer z M. i jej bratem (przyjechali autem) oraz rodzicowymi psami (Czarną Anu i małym Tobikiem - zbieżność Tobików przypadkowa!) - nasz Tobik został w chałupie, bo już raz chciał mniejszego psu-brata kiedyś zjeść ;)

Fotki z psaceringu - w linku powyżej; fotki z jazdy - poniżej:

Jeden z niewielu jasnych elementów mrocznego Zgierza, czyli zabytkowa Łaźnia Miejska

Wiewiórkowy przystanek w Alusiowym Lesie

| 21:55 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj Święta racja :)
| 21:54 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj No nie no, wiadomo, że tego się psom nie robi, tym bardziej schroniskowym! Ale mimo wszystko takie poświęcenie się zwraca, bo spokój psychiczny czworonoga jest oddawany po tysiąckroć, jak wiesz :)
| 21:46 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj Też mamy tobikowe zagwozdki, bo z Alusiem nie było kłopotu - inne psy ignorował - i w razie jakiejś naszej rowerowej wyprawki po prostu bezproblemowo mieszkał "u dziadków" w lesie - kiedyś nawet 4 miesiące, bo mu tam dobrze było.

A teraz jesteśmy uziemieni, bo albo z psem (wtedy - stacjonarnie), albo nigdzie. Przecież go nie oddamy do jakichś psich hoteli, bo się zawyje!
| 21:42 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj Aha, czyli mi się poTobikowało :)
| 21:39 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj A nie, nasz Tobik został w naszej domowej "chałupie" - na samym początku odwiedził działkę w pSokolnikach i właśnie wtedy była podwójnie tobikowa awantura. Niestety - nasz jest nieprzewidywalny w psiej kwestii, a tamten - terier-zagryziak i w dodatku jego teren.
| 21:36 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj Jest nawet niezwykle malownicze miasto w mieście - czyli Miasto Tkaczy - a że to nadal Zgierz, to tym większy kontrast :)
| 21:33 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj No nie zgierzę, że tam takie ładne budynki są :) A wiewióra świetna!

Fajnie, że Tobik w końcu odwiedził Alusia. I to nawet podwójnie!
| 21:21 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj Wiewióra prezentowała się kiedyś korzystniej, gdy nie była obwieszona centralnie rozkładem jazdy (i tak tam mało co jeździ) oraz przygodnie doklejonymi ogłoszeniami drobnymi typu "Kup Franie, będziesz mieć używanie".
| 21:18 niedziela, 4 kwietnia 2021 | linkuj O, wiewióra! A w Esterce na przystanku są tramwaje (znaczy kowale bezskrzydłe).