Z Jamboru

Środa, 26 maja 2021 · dodano: 26.05.2021 | Komentarze 6

Wczoraj wieczorem trafił się jeszcze taki oto malowniczy spacerek nad rzeczkę o zachodzie słońca - dziś od rana zaczęło potężnie wiać ze słusznego kierunku (czyli SW), więc niespiesznie porobiwszy różne drobne działkowe czynności spakowałem dobytek - i na abarot, na Uć stałą trasą w wersji nieco dłuższej - efekt był taki, że praktycznie cały czas miałem wiatr w plecy, ale niemal nigdy idealnie, bo halsowanko jest najbardziej rozpoznawalną cechą ten opcji :)

Po drodze w Pabianicach wcześniej umówione spotkanie z kolegą, dla którego robiłem fotki do przewodnika jesienią - tym razem kroi się fotkowanie (i nie tylko) nad Jeziorskiem - i to już na dniach! Czekamy tylko na ustabilizowanie się aury, żeby wszystko ładnie wyszło. Ponieważ jest to blisko 70 km-ów od domu, więc będzie wyjazd na 3-4 dni z noclegiem w hotelu! Żyć, nie umierać :)

Kolega oprócz przewodników i map robi jeszcze tablice informacyjne w terenie - tu przykładowa tablica z Piątkowiska w gminie Pabianice, którą dziś miałem po drodze:

A z Piątkowiska zwykłą trasą do domu nadal z wiatrem - choć przez ogromny korek w miejscu, gdzie robią podłączenia starego wlotu do miasta i nowobudowanej ekspresówki: jest tu wprawdzie wahadełko, ale tak ustawione, że gdy wjeżdżałem zapaliło mi się żółte (nie hamowałem nagle, bo wąsko na jedno auto bez pobocza, a nie wiedziałem, czy za plecami nie mam jeszcze kogoś!), a mimo zasuwania z wiatrem już na samym końcu ruszyły pierwsze auta wprost na czołowe, bo zapaliło im się widać zielone i nie raczyli poczekać dosłownie 10 sekund, bym zdążył opuścić wąskie, ogrodzone barierami betonowymi gardło. Ot, polska kultura jazdy. Oczywiście mnie strąbili przepychając się 5 cm ode mnie, oczywiście im odpyskowałem: Polska, k...!

A już na sam koniec, na dedeerówie biegnącej przy parku, wprost spomiędzy krzaków wyskoczyło na mnie trójkołowe 500+. Żeby nie mój hamulcowy refleks (odbić w bok nie było gdzie, bo dedeer dzieli od jezdni żywopłot), to by ojczulek miał pińcet minus: Polska, bumtarara bum!

| 13:01 piątek, 28 maja 2021 | linkuj Ja następnym razem jak mi się zapali żółte daję po hamulcach. Będzie cyrk, bo jak ruszę na początku zielonego, to sznurek aut za mną zostanie w czarnej dupie, gdy ja już przejadę, a oni znajdą się w tej sytuacji, co ja ostatnio :D
| 12:38 piątek, 28 maja 2021 | linkuj Wiesz, ja jadę czasem prawie w tym tempie co samochody... albo one w tym tempie co ja, bo na trasie dziurdzioły. A i tak samochód przede mną puszczą (bo nie są w stanie wjechać), a mi już się wpychają.
| 12:33 piątek, 28 maja 2021 | linkuj Nie dałbym rady nawet w czasach świetności (Meridy;)

Podejrzewam, że wahadłówki są synchronizowane przez osoby, które nie wiedzą, co to rower.
| 10:52 piątek, 28 maja 2021 | linkuj Hmmm, jakby tak rowerowo i bez noclegu, to 70km w jedną stronę, 70 w drugą +plus pętelka na miejscu, to by się robiło dwie setki dziennie ;-) Ale w ten sposób można się nieźle zrypać ;-P

Też mam taką wahadłówkę pod Grodziskiem i tak samo się wpychają (samochód który tuż przede mną się turla przepuszczą, a mnie już nie)... aczkolwiek teraz, jeśli nie trafię na zielone, to i tak wjeżdżam na czerwonym i po prostu jak widzę jadący z naprzeciwka sznur, to sobie zjeżdżam na bok (szczęśliwie mam gdzie), bo szkoda nerwów - jak poczekam w kolejce w swoim miescu, to potem mam jakiegoś blachosmroda prawie na plecach, jak przepuszczę sznur i jadę za nimi to potem mam jadących na czołówkę z naprzeciwka.
| 23:04 środa, 26 maja 2021 | linkuj Orkowie z Mordoru skrzyżowani ze średniowiecznymi dzbanami.

Też się cieszę, byle pogoda dopisała, bo i fotki wtedy wyjdą lepsze - i Mery się nie uświni.
Swoją drogą ciekawe, czy dzikie świnie określają np. uświnienie lasu śmieciami jako jego uczłowieczenie?...
| 21:33 środa, 26 maja 2021 | linkuj Polskość to stan umysłu. Niedorozwiniętego :)

Fajnie, że będzie fajna robotka :)