Uć cmentarna

Środa, 3 listopada 2021 · dodano: 03.11.2021 | Komentarze 6

Po blisko dziesięciu dniach spędzonych bezrowerowo na Helskiej Mierzei i okolicy z M. i psem (były za to piesze wycieczki - łącznie wyszło blisko 200 km-ów! Piesek zrobił 94 kilometry, a ja samotnie m.in. dwa spacerowe maratony: z Pucka do Gdyni klifami i bagnami oraz z Władysławowa do Helu plażami i lasami: wszystko ilustrowane ponad sześciuset zdjęciami na STRAVIE i FB) - dziś powrót do szarej, rowerowej rzeczywistości: pojechaliśmy z M. na jej rodzinne groby ze spóźnionymi pierwszolistopadowymi odwiedzinami. Po drodze władowaliśmy się w rozkopy pod uckie "metro", co nas dość skutecznie przyhamowało. Miasto, kwa! :/

| 13:15 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj A bo Ty szukasz konkretnego zdjęcia, a ja konkretnego wpisu :)
| 13:06 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj A no tak... na użytkowanych cmentarzach, nawet niezbyt dużych, ludzi mniej niż w weekend, ale jak na mój gust nadal ciut za dużo ;-)

Ja jak szukam czego na bikestatsie, to potem się wkurzam że za mało zdjęć wrzuciłem, bo nie ma jakiegoś konkretnego, którego szukam ;-)
| 10:10 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Właściwie to prawie nikogo nie było. Ale to stary cmentarz, w dodatku ewangelicki - więc nowych grobów tam niemal brak.

Z fotkami mam podobnie, więc potem jest
"kłopot". A na bs-ie dodatkowo taki, że strasznie się wpisy rozjeżdżają i szukając potem jakiegoś konkretnego - trzeba przewijać i przewijać i przewijać bez końca...
| 09:49 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Zawsze to mniejszy tłok cmentarny niż 1-ego.

Ja zawsze mam problem z ograniczeniem zdjęć, mimo że się staram przeprowadzić ostrąc selekcję, to zawsze dochodzę do momentu, gdy po prostu nie mogę opuścić ani jednego więcej ;-)
| 22:52 środa, 3 listopada 2021 | linkuj Uwiellbiam mierzeje - chodzę i mierzę je!

Wybór najlepszych z ponad 600 przerasta moje siły. Musiałbym chyba w tym celu trafić na jakąś przymusową kwarantannę ;)

No i kilka "najlepszych"(?) właśnie dostałeś w mms-ach :)
| 22:45 środa, 3 listopada 2021 | linkuj No i od razu człowiek tęskni za słowem Hel. Nawet z jednym "el" :)

Jak już się ogarnę to przejrzę wspomniane fotki. Fajnie, jakbyś jednak jakieś najlepsze tu też powklejał.

Dzięki za smsy w międzyczasie :)