Nietypowa pętelka po Pagórkach

Piątek, 26 listopada 2021 · dodano: 26.11.2021 | Komentarze 4

Dzisiaj postanowiłem sobie maksymalnie skomplikować życie pod względem rowerowym: korzystając z faktu, że dopiero od godziny mniej więcej 14.00 miało zacząć śnieżyć, wybrałem się późnym rankiem wykręcić pięć dyszek dzięki połączeniu pętelki zwykłej z pagórkową - a wszystko to w dodatku odwrotnie niż zazwyczaj kręcę obie pętle. Oznaczało to mnóstwo podjazdów oraz brak większych benefitów ze zjazdów, bo te przeważnie były w miejscach, gdzie jest albo teren miejski i co chwila światła, albo na bocznych krętych wsiowych asfaltach, gdzie nie ma się jak porządnie rozbujać. Wyszło to, co wyszło - nie mając dziś weny przy totalnej szarzyźnie pogodowej zrobiłem tylko jedno ilustracyjne foto w połowie drogi - nad Stryjkowskim Zalewem, nad który specjalnie w tym celu odbiłem.

Reszta to głównie męki, bo - jak to było kiedyś w piosence - dzisiaj "powietrze lepkie i gęste", zaś wiatr, choć słaby - to zewsząd (zwłaszcza na bardziej łysych częściach Pagórków). Zaowocowało to mizerną średnią, ale od czego jest pagórkowa Wódka-pocieszycielka? Oczywiście od Vmaxów! ;)

| 19:49 sobota, 27 listopada 2021 | linkuj Pszeniczna, Jęczmienna, Żytnia i Księżycowa ;) A ja testowałem najgładszą, bo Aksamitną!
| 19:02 sobota, 27 listopada 2021 | linkuj Czyli takie tam pomieszanie z popętelkowaniem.

Ta Wódka to pewnie co najwyżej jak mocne pyfko ;-P
| 23:22 piątek, 26 listopada 2021 | linkuj Nachylenie po tej Wódce nie aż takie ;) Ale zawsze pierwsza szybko leci, choć nigdy jeszcze nie sprawdzałem, czy dwie z rzędu są równie szybkie :)
| 23:20 piątek, 26 listopada 2021 | linkuj Taka Wódka 60% (prawie) potrafi ukoić :) Podobno, bo nie pijam. A poza tym chyba (?) procentowo takich nie ma innych niż tych rowerowych :)