Mikropętelka z zadymą

Sobota, 4 grudnia 2021 · dodano: 04.12.2021 | Komentarze 5

Dziś miała być mikropętelka w stosunku do wczorajszej bliźniacza, acz dwujajowa - by nie było identycznie, a tylko bardzo podobnie. Bo też warunki miały być podobne: silny wiatr (choć bardziej z S) i sucho. Sucho owszem było - na psacerze, od którego rozpocząłem dzisiejsze aktywności - i to był błąd taktyczny, bo jak tylko wróciliśmy z godzinnej psiechadzki i wyciągnąłem Mery ze stajni na Świat Boży - zaczęło prószyć. Mimo wszystko ruszyłem zgodnie z planem gdzieś w podzgierskie opłotki, ale prószenie przeszło w sypanie i zaczęło się z minuty na minutę robić coraz bardziej ślisko, zatem także jazda coraz bardziej asekurancka bez spektakularnych Vmax-ów. A zamiast zaplanowanej terenowej jazdy przez las po zmrożonym błocie - nastąpił jakimiś asfaltowymi bocznymi skrótami szybki (na tyle, na ile się dało), a z pewnością bałwaniarski powrót do domu ;)

Porównanie: warunki podczas psaceru - tu, a godzinę później na rowerze - tu.

| 14:01 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj Najgorsza ta ślizgawica :(
| 12:30 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj To się wpasowałeś idealnie pomiędzy moje jazdy ;-) rano zdążyłem na sucho, choć zaczynało nieśmiało prószyć gdy wracałem... a wieczorem jak pojechaliśmy po Klu to już prawie wszystko z nawierzchni jezdnych stopniało, ale za to zaczęło zamarzać.
| 22:44 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Rozsądnie :)
| 22:05 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj U Ciebie lepiej z kilometrażem (jak zwykle;), ale pod koniec jazdy już nic nie widziałem przez kompletnie zaparowane i zachlapane okulary, a nie chciałem rozjechać jakiegoś potencjamnie włóczącego się po zimnicy np. słonia albo wjechać w niezauważoną piramidę.
| 21:57 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj No faktycznie, jak u mnie, tylko że odwrotnie. I bezpracowo. Czyli mimo wszystko u Ciebie lepiej :)