Marna Różyca z niebagatelnymi Koluszkami

Sobota, 18 grudnia 2021 · dodano: 18.12.2021 | Komentarze 5

Takie tam (przeważnie, choć nie do końca z wiatrem) cztery dychy - najpierw do Koluszek via miasto (chyba wszystkie światła po drodze akurat czerwone) i Różycę, potem na abarot koleją zwaną ŁKA (gdzie najpierw popsuty biletomat, a potem dziki tłum w środku), a na koniec jeszcze dokrętka po mieście by kilosów wyszło czterdzieście ;)

Zimno i ponuro, po drodze do Koluszek było jeszcze w planach skręcenie kawałek w bok na niebywały od paru lat cmentarz z I wojny w Wiączyniu, ale jak mnie przytrzymał kwadrans przejazd kolejowy chwilę wcześniej (w czym zresztą nic dziwnego, skoro przejeżdża przezeń około 200 składów dziennie!), to już mi się odechciało kolejnego postoju na marznięcie - zadowoliłem się króciutką przerwą na kolejnym, już przydrożnym cmentarzyku (tym razem cywilnie poniemieckim) jako swoistym erszacem, że tak z germańska zakończę.

Acha. 6 tysi w tym roku odbębnione - i pewnie dużo więcej już nie będzie, więc teraz najistotniejszą kwestią staje się zakończenie rowerowania z jakimś ładnym, czyli jak zwykle symetrycznym wynikiem końcowym ;)

| 21:59 niedziela, 19 grudnia 2021 | linkuj No, mi tam się zdarzyło przepuszczać ze 3, albo i 4 pociągi... no i atrakcje późniejsze te same.
| 21:42 niedziela, 19 grudnia 2021 | linkuj W Błoniu jadąc na Wawę zdarza mi się kwitnąć, ale max 5 minut, a nie cały kwadrans, jak to było na jakże mało malowniczej ulicy Malowniczej: przepuszczane były 3 składy, a po otwarciu i ruszeniu miałem co chwila mijanki gazeciarzy na przestrzeni chyba kilometra, bo na pasie z naprzeciwka też stał sznur aut, a ulica bez poboczy. Cud miód orzeszki a każdy piłujący silnik wkurwiony, że musiał stać. Oczywiście mentalny wkurw dźwiękowo-smrodliwo-gazeciarski osiadał na mnie i Meridzie niczym rzygi kibola na przedstadionowym trotuarze.
| 20:14 niedziela, 19 grudnia 2021 | linkuj Też mam na trasach parę przejazdów, które potrafią człowieka przytrzymać... np. w Bieniewicach przy wjeździe do Błonia - tam widać daleko automatyczny, który dużo dłużej jest otwarty i dużo wcześniej się otwiera (jadąc od Błonia warto widząc zamknięty szlaban, przyskrótować do niego, nie będzie dłużej, a jak trafią się dwa pociągi z rzędu, to można być sporo do przodu - np. ten pierwszy cały czas zamknięty, a ten drugi otworzy się na chwilkę).

A mamy taki przejazd pieszo-rowerowy w Żyrku, który by ułatwił życie, gdyby nie to że są kosznmarnie długie czasy zamknięcia i lepiej jechać przez wąski, ruchliwy i niezbyt przyjemny tunelik :-/ albo przeskoczyć pod szlabanem, co lokalsi znający ten szlaban często praktykują -tak więc dzięki długim czasom zamknięcia jest bezpieczniej...
| 22:46 sobota, 18 grudnia 2021 | linkuj Dzięki, choć jeszcze kilka lat temu 6000 oznaczałoby jakiś wrzesień, długie dni i ładną pogodę, zatem końcówka trójszóstkowa byłaby na wyciągnięcie kopyt ;) Coś za mało przestępne te lata tak w ogóle, to pewnie dlatego!
| 22:43 sobota, 18 grudnia 2021 | linkuj Gratuluję i 666 proponuję :)