Mikropętelka ślizgawicowo-mroźno-słoneczna

Środa, 22 grudnia 2021 · dodano: 22.12.2021 | Komentarze 4

Właściwie trudno wiele więcej dodać, niż zawarte jest w tytule: od rana piękna pogoda, niezbyt silny, acz zdecydowanie mroźny (o świcie było ponad 10 stopni mrozu! W dzień oczywiście nieco cieplej) wiatr z W. I ślisko: miejscami bardzo, miejscami mniej, a na głównych trasach, nie licząc niepewnych poboczy - nawet sucho. Mimo to jazda maksymalnie czujna i asekurancka z górek, potem pod górki, czyli pod wiatr - w kilku miejscach musiałem zawracać, bo dalej czysty lód zamiast asfaltów; w końcu schowałem się do lasu przed wiatrem - a tu mikst lodu, śniegu i zamarzniętych kolein, zatem nie był to najmądrzejszy pomysł. Mimo wszystko z duszą na ramie i prędkością rzędu 10-15 jakoś się przez las przedarłem. Wszystko to (oraz korek na koniec) idealnie poniszczyło dzisiejszą średnią. Ale cóż zrobić, skoro już za chwilę kolejne jakieś kataklizmy śniegowo-deszczowo-wszelkie? Trzeba korzystać, nawet w tak pokraczny sposób, póki się da...

Trasa z trzema przygodnymi fotkami - TU.

| 22:25 środa, 22 grudnia 2021 | linkuj Wszystko zależy od pogody. Mam kilka alternatywnych planów liczbowych w podorędziu ;)
| 22:19 środa, 22 grudnia 2021 | linkuj Jaka tam męczarnia - 666-ysta przyjemność :)
| 22:02 środa, 22 grudnia 2021 | linkuj Ano było. Nawet przez chwilę myślałem, by zamiast roweru przegalopować lasem na pagórki, ale tak, czy siak wszędzie lód.

No i czegóż się nie robi dla dokręcenia terenu w tym roku do dwóch setek tudzież zakończenia całości jakimś ładnym układem cyferek - czego wszystkiego jeszcze nie dokonałem, więc znów muszę się na dniach trochę pomęczyć ;)
| 21:56 środa, 22 grudnia 2021 | linkuj No ale jakie słoneczko! :)

Mimo duszy na ramie chyba warto było?