avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87070.25 kilometrów - w tym 3399.00 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Nietypowa pętelka na odwrót

Środa, 12 stycznia 2022 · dodano: 12.01.2022 | Komentarze 2

Jak w tytule - ale zaczęło się od potężnego falstartu: pod domem wyleciała mi komórka, o czym zorientowałem się po przejechaniu kilkuset metrów! Szybki powrót - i jest! Znalazła jakaś pani i już mi z daleka kiwała. Uff, zwłaszcza że to się stało na środku dość ruchliwej uliczki osiedlowej, więc po prostu mogło jakieś auto ją rozmaślić. Wielkie brawa dla pani (sądząc z akcentu chyba była z Ukrainy)!

Potem już bez przygód, ale znów ślamazarnie: ani mało ostatnio rowerowa forma, ani zużyty i zasolony napęd z jęczącym pod górki niczym ja supportem nie skłaniają do dobrych średnich. Trasa w dodatku kręcona na odwrót (ze względu na wiatr), więc z długotrwałych korzyści zjazdowych nici, bo co chwila światła - albo Zgierz ;P